موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تک آهنگ جدید علی مؤمنیان برای فروغ فرخزاد

به گزارش کامینگ سون موزیک: تک‌آهنگ جدید خواننده و مدرس موسیقی بهمن‌ماه منتشر می‌شود.

علی مؤمنیان خواننده و مدرس موسیقی و رئیس سابق انجمن موسیقی استان البرز درباره فعالیت این روزهای خود گفت: من یک قطعه خوانده‌ام که ساختار تازه‌ای از موسیقی ایرانی دارد. این آهنگ را برادرم آهنگسازی کرده است و در آذرماه منتشر می‌شود. برای بهمن‌ماه در سالروز درگذشت فروغ فرخزاد نیز یک ‌آهنگ منتشر می‌کنم.

او ادامه داد: این روزها همچنین مشغول تدریس هستم و چند روز در هفته درس می‌دهم. البته گاهی به استودیو هم می‌روم. البته به‌صورت آنلاین تدریس نمی‌کنم، بلکه به‌صورت آفلاین کلاس‌ها را برگزار می‌کنم. کلاس‌های دانشگاه را نیز به همین صورت برگزار می‌کنم. ابتدا به‌صورت تصویری درس می‌دهم و بعد دانشجوها تکالیفشان را می‌فرستند و من رفع اشکال می‌کنم.

این مدرس موسیقی اظهار داشت: من شاگرد زیر 20 سال قبول نمی‌کنم. بعضی از معلم‌ها با بچه‌ها طرف هستند و بچه‌ها هم برای حضور در کلاس باید یک نفر در کنارشان باشد که این مسئله کار را برای معلم‌ها سخت می‌کند. منتها معلم‌ها بیشتر از اینکه بخواهند آموزش آفلاین را تجربه کنند، در حال حاضر دارند آموزش آنلاین را تجربه می‌کنند.

مؤمنیان درباره دوره مدیریتی خود در انجمن موسیقی استان البرز گفت: دوره مدیریت من در انجمن موسیقی استان البرز تمام شد و برای دوره جدید قبول نکردم که به‌عنوان رئیس باشم و فقط در هیئت‌مدیره حضور دارم. کار سخت و طاقت‌فرسایی بود. من در این دو سال تمام‌وقت به انجمن رسیدم. از اول هم قرار بر این بود که فقط دو سال حضور داشته باشم. دوست داشتم که انجمن انحصاری نشود و دیگران هم بیایند کار کنند و از طرفی احساس می‌کردم شاید به‌اندازه قبل کارآمد نباشم.

وی اضافه کرد: شخصاً آدم اجتماعی نیستم که ارتباط داشته باشم. قبل از اینکه رئیس انجمن شوم 18 سال در استان البرز تدریس کردم ولی هیچ‌وقت به اداره ارشاد نرفته بودم. من تمام زندگی‌ام را برای تدریس و هرازگاهی ضبط آهنگ گذاشته‌ام.

این مدرس موسیقی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام کرونا یک آلبوم به نام “کوچ دلگیر تو شد” با آهنگسازی آقای مهدی حاجی‌قاسمی و صدای من منتشر شد. انتشار آلبوم در این شرایط چندان منطقی نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28817

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا