موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

ارائه هدیه مشترک جان لجند و کری آندروود برای کریسمس

به گزارش کامینگ سون موزیک:  کری آندروود، خواننده ۳۷ ساله و جان لجند، برنده EGOT، یک موزیک ویدیو برای آهنگ جدیدشان منتشر کردند.

کری آندروود، خواننده ۳۷ ساله و جان لجند ۴۱ ساله برنده EGOT ، یک موزیک ویدیو برای آهنگ جدیدشان “Hallelujah” منتشر کردند که در آلبوم تعطیلات اخیر آندروود “My Gift” ارائه شده است.

روز پنجشنبه ویدئو به طور انحصاری در فیس بوک منتشر می شود و آنها در کنار هم، آهنگ قوی را که توسط لجند ساخته شده بود را در یک شب سرد زمستانی می خوانند.

آندروود درباره این آهنگ در یک کلیپ تیزر که اوایل هفته با استوری های اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود ، گفت: “این آهنگ و پیام آن در حال حاضر بسیار مورد نیاز است و من افتخار می کنم که آن را در آلبوم کریسمس خودم ، “My Gift” داشته باشم. “امیدوارم ازش خوشتان بیاید.”

علاوه بر تعدادی از آهنگ های اصلی هالیدی، آلبوم کریسمس آندروود شامل آهنگهای کلاسیک محبوب مثل “O Holy Night” و “O Come All Ye Faithful” است.

“من کار روی این آلبوم را از پاییز گذشته شروع کردم و آن را در بهار ضبط کردم … بنابراین من یک سال است که به معنای واقعی کلمه با موسیقی کریسمس زندگی می کنم!” او در اوایل این ماه به PEOPLE گفت. “امیدوارم که این آلبوم هنگام آماده شدن و جشن کریسمس برای مردم موسیقی متن باشد. این باعث خوشحالی من خواهد شد.”

در این آلبوم همچنین همکاری فوق العاده ویژه ای با شخص خیلی نزدیک و عزیز برای آندروود پسر ۵ ساله اش اشایا شده است.

آندروود در اپیزود اخیر PEOPLE بعد از گوش دادن به اجرای پسرش گفت: “وقتی اولین بار آن را شنیدم، همزمان می خندیدم و گریه می کردم، زیرا این لحظه زیبا و خاص او بود”.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28784

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا