موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

مجمع موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: مجمع عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت سه شنبه ۱۸ آذرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مجمع عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنا، اعضای هیأت امنا، هیأت مدیره، مدیرعامل، بازرس قانونی، اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری و حسابرس مستقل برگزار شد.

در این جلسه که روز سه شنبه هجدهم آذرماه برگزار شد، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و بازرس قانونی، گزارش عملکرد یک سال موسسه را بر اساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند و اعضای هیات امنا به بحث و تبادل نظر پرداختند و نظرا ت خود را در خصوص گزارش های ارایه شده بیان کردند و در ادامه، حسابرس مستقل نیز گزارش حسابرسی را ارائه کرد و براساس گزارش مزبور تکالیف قانونی موسسه هنرمندان پیشکسوت تعیین و ابلاغ شد.

در این جلسه مقرر شد فعالیت های موسسه هنرمندان پیشکسوت بر اساس اساسنامه، ضوابط، مقررات و برنامه های مدون برگزار شود و حفظ شان و جایگاه هنرمندان، محور برنامه های موسسه باشد.

همچنین مقرر شد برنامه هایی برای انتقال تجربه های ارزشمند هنری هنرمندان پیشکسوت به نسل جوان طراحی و اجرا شود و متناسب با شرایط فعلی کشور متاثر از شیوع کرونا فعالیت هایی در موسسه برنامه ریزی شود و اقداماتی در راستای سلامت هنرمندان در این دوره بیشتر مورد توجه موسسه باشد.

مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال ۱۳۹۷ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پی گیری خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28758

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا