آلبومآلبوم ایران

مجید مجیدی: افسوس می‌خورم چرا در رونمایی از آلبوم «محمد رسول الله» حضور نداشته‌ام

به گزارش کامینگ سون موزیک: مجید مجیدی فیلمساز، از خالق و خواننده آلبوم موسیقی «محمد رسول‌الله» تمجید کرده و آن را اثری ارزشمند در به تصویر کشیدن چهره واقعی اسلام ارزیابی کرده است.

مجید مجیدی با اشاره به اثر آلبوم محمد رسول الله(ص) به مشکلاتی که جهان اسلام در نتیجه‌ وارونه جلوه‌دادن حقیقت رحمانی اسلام از سوی دشمنان اسلام پیش آمده، وظیفه هنرمندان را در به تصویر کشیدن چهره‌ واقعی و رحمانی اسلام بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه ما امروز در دنیا شاهد این هستیم که قرائتی که از اسلام ارائه می‌شود هیچ نسبتی با اسلام حقیقی ندارد. اسلامی که توسط گروه‌های تندرو و کشورهایی که اسلام ستیز هستند، عملا نوعی هتاکی به اسلام حقیقی است و این وظیفه‌ تمامی هنرمندان و همه‌ کسانی است که عاشقانه به اسلام نظر دارند، این است که آن چهره‌ رحمانی و رحمه‌للعالمینی پیامبر(ص) به جهانیان نشان دهند.

کارگردان فیلم «محمد رسول الله(ص)» ادامه داد: پیامبری که جز مهربانی و آن عطوفت و آن ذات پاک اقدس الهی را در تمام زندگی‌اش به عینه نشان می‌دهد و هنرمندان باید این چهره‌ پاک و مهربان را به جهانیان به خصوص به نسل‌های امروزی بشناسانند و نشان دهند.

وی در پایان انتشار آلبوم محمد رسول الله(ص) پیام عزیزی را در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: خوشا به حال پیام عزیزی که توفیق پیدا کرده در این مسیر کار کند. من در این‌جا باید به پیام عزیزی با آن اسم با مسمایش تبریک عرض کنم که در این راه گام برداشته و برای پیامبر(ص) کار می‌کند. و قطعا با این کارها خداوند عزیزش خواهد داشت و من افسوس می‌خورم که چرا در مراسم رونمایی از این اثر حضور نداشته‌ام.

مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی(محمد رسول الله) دوشنبه همزمان با ایام ولادت حضرت رسول(ص) و هفته وحدت با حضور موسیقیدان‌ها ، شعرا و هنرمندان مطرح در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

این آلبوم شامل ۱۴ قطعه موسیقی عرفانی با محوریت شخصیت نبی مکرم اسلام است که با خوانندگی پیام عزیزی، تنظیم فردین لاهورپور و صدابرداری امید نیک‌بین عرضه شده و در سایت‌های معتبر موسیقی نیز در دسترس قرار گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2874

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا