موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

رابطه بین روحیه کاربران با موسیقی زنگ موبایل

به گزارش کامینگ سون موزیک: با روی کار آمدن گوشی موبایل‌های پیشرفته و تنوع در گزینش آهنگ‌های زنگ موبایل به یکی از دغدغه‌های روزمره افراد تبدیل شده است به همین خاطر تلفن همراه به بخش جدانشدنی زندگی مردم امروز تبدیل شده است اما چه ملاک‌هایی برای برگزیدن این آهنگ‌ها وجود دارد ؟ با ما باشید تا جوابتان را دریابید.

برای مثال در یک اتوبوس یا خط واحدی نشسته اید خسته و کوفته راه ناگهان زنگ گوشی موبایل یکی از مسافران به صدا درمی آید داخل کیفش را جست وجو می‌کند تا موبایلش را پیدا کند، چند ثانیه‌ لبخند گوشه لب های مسافران می‌نشیند که چه آهنگ زنگ مخاطب پسندی بر روی تلفن همراه خود قرار داده است و به تکاپو می افتد که او هم مثل همین مسافر آهنگ زنگ موبایل احساسی و جلب توجهی را برای تلفن خود برگزیند.

پیشنهاد ما این است که وارد مجموعه ای از بهترین و جذابترین آهنگ زنگ موبایل در سایت نیاز موزیک شوید و گلچینی از رینگتون زنگ خور موبایل با کلاس و بی کلام خاص ملایم جدید و قدیمی ایرانی خارجی شاد غمگین را کاملا رایگان دانلود کنید و دانلودی فوق العاده با دو کیفیت عالی را با ما تجربه کنید.

همچنین در میان این همه آلارم موبایلی می توانید Ringtoneاصلی و رسمی تلفن همراه های سامسونگ و هواوی و شیائومی و شرکت بزرگ و ابر قدرت اپل را بارگیری کنید بخش دیگری هم نیز به زنگ خور دلنشین و عاشقانه اختصاص داده شده است همواره شما با سرچ دانلود زنگ موبایل از نیاز موزیک می توانید وارد رسانه ما شوید و از امکانات رایگان و اختصاصی ما لذیت ببرید.

آیا شما هم در انتخاب نوع زنگ موبایل خود سلیقه‌ خاصی به خرج می‌دهید؟

آهنگ ملایم یا پر صدا و شاد یا غم انگیز را برمی گزینید؟

در تست های شخصیت شناسی دیده شده که انتخاب نوع موسیقی برای تلفن همراه به‌ طور مستقیم با ویژگی ‌های شخصیتی افراد ارتباط مستقیم دارد و با توجه کردن به زنگ گوشی همراه می‌توان به خصوصیت های شخصیتی کاربران پی ‌برد در کشور ما در طول سال تخمین زده شده اشخاص 3 یا 4 با در سال آهنگ زنگ خور موبایلشان را عوض می‌کنند و هر بار برای انتخاب آن 5 دقیقه وقت می گذارند.

اکثریت مردم، وقتی موبایل‌شان زنگ می‌خورد، توسط دوستان و کسانی که نزدیک وی هستند قضاوت می ‌شوند اما برای بعضی، زنگ موبایل هم یک جور مد است. هر آهنگ زنگی که تازگیا مد شده باشد، از گوشی این افراد هم به صدا درمی آید بعضی افراد با این قضیه به سادگی برخورد می‌کنند و از زنگ‌های ساده خود شرکت سازننده تلفن همراه استفاده می‌کنند اما برای بعضی دیگر، این انتخاب، شده مثل کار در معدن که کار بسیار سختی است بر اساس یک تست تجربه نشان داده یوزرهایی که سن آنها از 35 سال به بالا هست دغدغه هایی مهمتر از به صدا درآمدن گوشی در زندگی روزمره دارند و چندان برایشان این امر مهم نیست کدام رینگتون باشد به طور خلاصه وار گوشی همراه فرد مربوط به شخصیت باشد یا نباشد، خوب است طوری برگزیده شود که هنگام زنگ خوردن، حداقل به همهمه و عجله ای زودتر جواب دادن از ترس صحبت کردن و قضاوت اطرافیان نیفتیم.

انسان علاوه بر عوامل ژنی، بر اساس شرایط فرهنگی، اجتماعی و هنری نیز شکل می پذیرد و افراد متناسب با شخصیت خویش موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند و بستگی به خود کاربر دارد که شخصیت او آرام است در نتیجه آهنگ آرام مورد علاقه آنها است و در مقابل افرادی که شخصیتی تند و خشن دارند از متنوع‌ترین‌های بخش با ریتم‌های خشن و بلند لذت می برند و عده ای برعکس این دو گروه به دلیل علاقه به خاطرات نوستالژیک تمایل به سپری در فضای سنتی (گذشته) هستند.

و در آخر افرادی که گوشی خود را در حالت ویبره (سایلنت) قرار می‌دهند شخصیت این کاربران از دو حالت خارج نیست یا آدم پرکار و مهم هستید و فرصت نمی‌کنید گوشی را بردارید، یا اینکه برای دوستان اطرافتون ارزش قائلید و نمی خواهید آنها از صدای موبایلتون ناراحت شوند.

در رسانه نیاز موزیک همه نوع موسیقی برای گزینش مثال های شخصیتی بالا موجود است می توانید از انها نهایت استفاده را بکنید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28698

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا