موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

ابرقدرت ها با جامعه هنری خود، جهان را اداره می‌کنند

به گزارش کامینگ سون موزیک: غلام کویتی پور با اشاره به ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی، وی را دوستی شفیق دانست که رفتنش جگر او را آتش زده است.

غلام کویتی‌پور مداح و هنرمند کشور با حضور در برنامه «اهالی شب» که به صورت هفتگی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها با اجرای سیدمهرداد ضیایی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، به سوالاتی در زمینه کار، زندگی و دیدگاه‌های خود پاسخ داد.

کویتی‌پور در بخشی از سخنانش درباره حاشیه هایی که درباره او مطرح شده است، بیان کرد: من از آن موقع که کویتی‌پور شدم، حاشیه از درون همان جبهه شروع شد. عمده این حاشیه‌ها هم درباره این بود که من در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، پیش‌آهنگ بودم. در حال حاضر نگاه مردم خیلی تغییر کرده است و من چنین روزی را می‌دیدم. اوایل انقلاب فقط سرود خوانده می‌شد که سلیقه من چندان به سرود نزدیک نیست؛ من قائل به ارائه موسیقی با مخاطبان بین‌المللی هستم و نگاه من این است که باید پیام موسیقی جهانی شود.

این مداح درباره رابطه اش با جوانان نیز گفت: من سه دهه است که تلویزیون نیستم و سالی یک بار، فقط یک صدایی از ما پخش می‌شود و به قول همشهریانم، سالی یک بار از خرمشهر یاد می‌شود اما برای بازسازی آن یادی نمی‌کنند. شهر ما هنوز زخمی است درست مثل دل آن جوان امروزی که زخمی است. متاسفانه اکثر جوانان امروز ما در سینه‌هایشان نقد دارند. جوان امروز خیلی بهتر از جوان دیروزی که من باشم، جهان را می‌فهمد. ما باید به سراغ این برویم که با چه زبانی جوانان را جذب کنیم. ابرقدرت ها با جامعه هنری خود، جهان را اداره می‌کنند اما ما چرا نمی‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم؟

وی درباره اینکه چرا تاکنون کنسرت برگزار نکرده است، توضیح داد: یک بار همه شرایط برگزاری کنسرت فراهم شد و من تصمیم گرفتم کنسرت بگذارم. از پخش زنده شبکه سه به ما اعلام شد که سالن وزارت کشور و برج میلاد در اختیار ما قرار بگیرد. ما رفتیم دیدیم شصت هفتاد کارگر مشغول کار هستند و شرایط برای تمرین کردن ما مهیا نیست. همین شد که این اتفاق، رخ نداد. ان‌شاءالله در آینده اجازه دهند که ما هم یک کنسرت برگزار کنیم. تا قبل از عید هم اگر خداوند نفسی داد و قابل بودم، کنسرتی را برگزار می‌کنم.

کویتی پور همچنین درباره حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: دوست و رفیق شفیقی بود که با رفتنش جگر من را آتش زد. خیلی از رفقا شهید شدند و برای هر کدامشان اشک ریختیم اما رفتن حاج قاسم، نه تنها من، بلکه جامعه ما را آتش زد. خیلی‌ها می خواهند این حماسه را بزنند اما نخواهند توانست.

وی در پایان درباره ترامپ نیز عنوان کرد: همان موقع که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد، به خانواده ام گفتم او آنچنان آبرویی از ابرقدرت ها ببرد که در تاریخ جهان ثبت شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28526

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا