موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تولید و پخش مسابقه خوانندگی «صدای ایرانی»

به گزارش کامینگ سون موزیک:  امیرمحمد زند اجرای مسابقه خوانندگی «صدای ایرانی» را در شبکه اینترنتی امروز ـ در بستر تلویزیون آیو ـ به عهده گرفت.

شبکه اینترنتی امروز، مسابقه زنده «صدای ایرانی» را برای شرکت کنندگان تولید و پخش می کند. امیرمحمد زند، بازیگر به تازگی اجرای این مسابقه را به عهده گرفته است.

مراحل مقدماتی پخش زنده برنامه از اینترنت در حال انجام است و بزودی آغاز می شود. این مسابقه به صورت زنده و با پخش ویدئوهای شرکت کنندگان منتخبی که تصاویر آوازخوانی خود را طی هفته های گذشته ارسال کرده بودند، آغاز می شود.

این مسابقه ویژه آقایان و بدون در نظر گرفتن رِنج سنی خاصی است. مسابقه بدون حضور فیزیکی و تنها با پخش ویدئوها و در نهایت رأی دهی بینندگان به صورت زنده پخش می شود.

تصمیم گیرندگان و داوران اصلی این مسابقه مخاطبان خواهند بود و در پایان برگزاری فصل نخست و قسمت فینال، جایزه نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

مدت زمان پخش مسابقه هر شب ساعت ۲۰ در مدت زمان ۹۰ دقیقه خواهد بود که اطلاعات آن در سایت شبکه و نشانی آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

پخش شبکه اینترنتی امروز در بستر تلویزیون اینترنتی آیو به تازگی آغاز شده و همزمان نیز زمینه ساخت برنامه های مختلف و تولید محتوا برای عرضه در این بستر فراهم سازی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28471

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا