آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

فکر می‌کنم حال موسیقی خوب است

به گزارش کامینگ سون موزیک: شاهی از تولید دو آلبوم با خوانندگی حسین علیشاپور خبر داد.

مازیار شاهی آهنگساز و نوازنده تار درباره جدیدترین فعالیت‌های خود  گفت: این روزها مشغول به سرانجام رساندن یک آهنگ با صدای پوریا اخواص هستم که او شعر آقای شفیعی کدکنی را خوانده‌ است. آهنگ این اثر را من ساخته‌ام و در آن تار هم زده‌ام و خانم گوهرناز مسائلی هم سازهای کوبه‌ای آن را نواخته‌ است. فکر می‌کنم تا یک هفته یا 10 روز آینده منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: یک آلبوم با گروه میرزا عبدالله ضبط کرده‌ام. این آلبوم تقریباً یک سال پیش ضبط شد و آقای حسین علیشاپور هم آن را خواند. آلبوم در مرحله میکس و مستر قرار دارد و تا پایان سال منتشر می‌شود. احتمالاً این آلبوم هم مجدد از طریق انجمن موسیقی ایران منتشر می‌شود. یک پروژه دیگر به نام “شهریار عشق” دارم که آن را هم حسین علیشاپور روی شعرهای شهریار خوانده است، منتها زمان انتشار آن هنوز مشخص نیست.

این آهنگساز در خصوص بازخوردها از انتشار آلبوم “خوشه‌چین بوستان عشق” عنوان کرد: از بازخوردها بسیار راضی بودم. آن کار یک کار بی‌کلام هم‌نوازی تار و تنبک بود. شنونده‌ها و استادان پیشکسوتی که آلبوم را گوش دادند از کار رضایت داشتند. از هر نظر بالاتر از تصورات خودم بود.

شاهی با اشاره به این که انتشار فیزیکال آلبوم در این شرایط خطا است، تصریح کرد: انتشار فیزیکی آلبوم یک کاری است که شما از ابتدا محکوم به شکست هستید ولی انتشار دیجیتال راه خودش را باز کرده است. در سال‌های اخیر مردم به خرید آلبوم دیجیتال رو آورده‌اند و ما محکوم به خداحافظی با پخش فیزیکی آلبوم هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در این شرایط تدریس آنلاین هم دارید، توضیح داد: من پیش از کرونا هم تدریس آنلاین می‌کردم. تدریس آنلاین تجربه خاصی است چون شما یک آموزش بدون مرز دارید.

این نوازنده اضافه کرد: هر پدیده نو وقتی به وجود می‌آید قطعاً مخالفین خودش را هم دارد. من منکر این نیستم که آموزش حضوری بهتر از آموزش آنلاین است ولی وقتی یک نفر در نیوزلند زندگی می‌کند و آنجا کسی نیست که به او آموزش بدهد، آموزش آنلاین به کمک او می‌آید. من از کلاس آنلاین هم نتیجه خوبی گرفتم و فکر می‌کنم نوازندگان خوبی در این کلاس‌ها تربیت شدند.

مازیار شاهی در پایان خاطرنشان کرد: برخلاف یک عده که مدام می‌گویند حال موسیقی خوب نیست، من فکر می‌کنم حال موسیقی خوب است. ما نوازنده‌های بسیار بااستعدادی در شاخه‌های مختلف موسیقی داریم که آدم بسیار دلگرم می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28435

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا