موسیقی ایران

حمایت استاد اکبر گلپایگانی از فعالیت‌های موسسه هنرمندان پیشکسوت

به گزارش کامینگ سون موزیک: سید عباس عظیمی مدیرعامل این موسسه دوشنبه 11 آذرماه با حضور در منزل استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) با این پیشکسوت موسیقی و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت دیدار کرد.

در این دیدار صمیمانه که مدیران و همکاران موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز در آن حضور داشتند، سید عباس عظیمی مدیرعامل این‌ موسسه با ذکر چند خاطره از ابتدای شکل‌گیری و مسیر پرفرازونشیب موسسه، اشاره‌ای به فعالیت‌های حمایتی و وظایف آن کرد.

وی حضور جمع کثیری از استادان برجسته‌ی هنری کشور در تمامی رشته‌های هنری را یک اعتبار تمام‌عیار و بی‌نظیر برای این موسسه خواند.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های معنوی تمامی استادان، ازجمله استاد پیشکسوت آواز ایران، مسیر ترقی و پیشرفت این نهاد غیردولتی در خدمت به هنرمندان سریع‌تر طی شود.

عظیمی با اشاره به حمایت‌های مقاطع مختلف زمانی مقامات و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقش حمایتی دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور از هنرمندان پیشکسوت و موسسه‌ آنان را ستودنی و شایسته تقدیر دانست.

استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) نیز با ابراز خرسندی از این دیدار فعالیت‌های موسسه هنرمندان پیشکسوت را بسیار موفقیت‌آمیز خواند و با توجه به بحث ادغام، حمایت قاطعانه خود را از این‌ موسسه اعلام کرد.

استاد گلپا با بیان این که همیشه از دوران جوانی تاکنون برای حمایت از همکاران و هنرمندان پیش‌قدم بوده، گفت: با تمام توان در این موسسه و در کنار مدیرعامل برای پیشبرد فعالیت‌ها و اهداف آن خواهم بود و هرچه در توان داشته باشم مضایقه نخواهم کرد.

استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) متولد ۱۰ بهمن ۱۳۱۲ در تهران و از برترین خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2843

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا