آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

آلبوم«همسان و هم سکوت» منتشر می شود

به گزارش کامینگ سون موزیک:  آلبوم همسان و همسکوت از حسین علیزاده و تریو رامبرانت از هفدهم دسامبر بر روی پلتفرم های دیجیتالیِ جهان و تا پایان آذرماه در ایران به صورت فیزیکی و دیجیتال قابل خریداری و دانلود خواهد بود.

تازه ترین اثر از حسین علیزاده، پیشکسوت موسیقی ایرانی با همکاری و هنرنمایی تریو رامبرانت، در قالب آلبومی تحت عنوان «هم سان و هم سکوت» در دو نسخه فیزیکی و اورجینال منتشر می شود.

‌‌این اثر که با اجرای حسین علیزاده (شورانگیز)، رامبرانت فرایش (فورته‌پیانو، هارمونیوم)، تونی اورواتر (ویولونه) و وینسنت پلانیه (سازهای کوبه‌ای) تولید شده است، از هفدهم دسامبر بر روی پلتفرم های دیجیتالیِ جهان و تا پایان آذرماه در ایران به صورت فیزیکی و دیجیتال قابل خریداری و دانلود خواهد بود.

تریو رامبرانت سال هاست که اجراها و هنرنمایی های متعددی با گروه ها و هنرمندان مختلف از جمله موزیسین های مطرح کشورمان حسین علیزاده، کیهان کلهر، حسام اینانلو و.. بروی صحنه برده و در بسیاری از فستیوال‌های بزرگ جز از جمله «بیم هویی»، «نورث سی جز»، «الب جز»، و فستیوال جز مادرید حضور داشته اند و همچنین تورهای موفقی در بسیاری از کشورهای اروپایی، خاورمیانه، همچنین هند و چین برگزار کرده‌اند. از جمله هنرمندان دیگری که با این سه گانه همکاری داشته اند می توان به پائولو فرسو، لیزا فرشمن، نورمن وینستون، خیرالدین مخاچیچه و… اشاره کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28333

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا