آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

«رازِ» اثر مشترک هوشیار خیام و بامداد افشار منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم «راز»، اثری ست متمرکز بر موسیقی سیستان و بلوچستان و نوازندگی هنرمندان مطرح این مناطق که با همکاری و هنرمندی مشترک هوشیار خیام و بامداد افشار، در قالب ۹ قطعه چیدمان یافته و منتشر شده است.

آلبوم «راز»، اثری ست متمرکز بر موسیقی سیستان و بلوچستان و نوازندگی هنرمندان مطرح این مناطق که با همکاری و هنرمندی مشترک هوشیار خیام و بامداد افشار، در قالب ۹ قطعه چیدمان یافته و منتشر شده است.

هوشیار خیام پیش تر، درباره انتشار این آلبوم گفته بود: «کلیت و پایه اصلی آلبوم راز بر اساس موسیقی بلوچستان ضبط شده که عمده فضای جغرافیایی موسیقی روی منطقه ایرانشهر متمرکز شده است. ما در این آلبوم تلاش کردیم تا با تمرکز روی فرم موسیقی مراسم گواتی، ذهیروک و حماسی‌خوانی منطقه بلوچستان و استفاده از نوازندگان مطرح این منطقه از جمله خداداد شکل زهی، فرزندان استاد ماشاالله بامری و چند نوازنده دیگر یک فضای متفاوتی را خلق کنیم که روی موسیقی زهی و پیانو با اشکال مختلف با اصوات دیگر ساخته شده است. در این راه دوست عزیزم بامداد افشار در بخش الکترونیک اثر که با عنوان «راز» در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت، همراه ما بود.»

شایان ذکر است که آلبوم «راز» از هوشیار خیام و بامداد افشار، از سوی رهگذر هفت اقلیم منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی (در صورت امکان) و دیجیتال آن را از مراکز و بسترهای معتبر دیجیتال موسیقی تهیه و خریداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28167

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا