موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

پیام مدیرکل دفتر موسیقی و معاون هنری ارشاد به محمدعلی کیانی‌نژاد

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیرکل دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت فرزند محمدعلی کیانی‌نژاد آهنگساز و نوازنده نی را به این هنرمند تسلیت گفتند.

محمد اللهیاری در پی درگذشت فرزند ارشد استاد محمدعلی کیانی نژاد، موسیقی دان سرشناس کشورمان یادداشتی را به عنوان تسلیت منتشر کرد که متن آن به قرار زیر است:

«ضمن تسلیت این ضایعه تاسف بار به جنابعالی، خانواده محترم و بازماندگان و آرزوی صبر و اجر در این مصیبت، برای آن مرحوم از خداوند منان غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم. خانواده موسیقی را هم درد و عزادار این مصیبت بدانید.»

همچنین سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیتی به استاد محمدعلی کیانی‌نژاد آهنگساز و نوازنده نی نوشته است:

«مصیبت اندوهبار درگذشت فرزند جوانتان را به شما و خانواده محترم تسلیت می گویم و امیدوارم که در تحمل این سوگ صبور باشید. برای جوان زنده یاد کاوه کیانی نژاد علو درجات را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

کاوه کیانی نژاد نوازنده و از معلمان جوان حوزه موسیقی و فرزند محمد علی کیانی نژاد استاد پیشکسوت موسیقی ایرانی روز دوم آذر ماه بر اثر سکته قلبی درگذشت.

این هنرمند ۳۹ ساله که دارای کارشناسی ارشد حقوق جزا و وکیل پایه یک دادگستری بود از جمله نوازندگانی بود که در عرصه‌های مختلف حوزه موسیقی ایرانی به فعالیت مشغول بود.

روحش شاد و قرین آمرزش

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27820

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا