موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

استاد موسیقی در سوگ فرزند هنرمندش/ تسلیت معاون هنری ارشاد

به گزارش کامینگ سون موزیک: کاوه کیانی‌نژاد وکیل پایه یک دادگستری و از نوازندگان جوان موسیقی کشورمان روز دوم آذرماه بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

کاوه کیانی نژاد نوازنده و از معلمان جوان حوزه موسیقی و فرزند محمد علی کیانی نژاد استاد پیشکسوت موسیقی ایرانی روز دوم آذر ماه بر اثر سکته قلبی درگذشت.

این هنرمند ۳۹ ساله که دارای کارشناسی ارشد حقوق جزا و وکیل پایه یک دادگستری بود از جمله نوازندگانی بود که در عرصه‌های مختلف حوزه موسیقی ایرانی به فعالیت مشغول بود.

مرحوم کاوه کیانی نژاد فرزند محمد علی کیانی نژاد از استادان شناخته موسیقی کشورمان در عرصه نی نوازی بود.

سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در پیام تسلیتی به استاد محمدعلی کیانی‌نژاد آهنگساز و نوازنده نی نوشته است: مصیبت اندوهبار درگذشت فرزند جوانتان را به شما و خانواده محترم تسلیت می گویم و امیدوارم که در تحمل این سوگ صبور باشید. برای جوان زنده یاد کاوه کیانی نژاد علو درجات را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

خانه موسیقی ایران هم درگذشت فرزند محمدعلی کیانی نژاد را به این نوازنده و مدرس پیشکسوت نی تسلیت گفت.

محمد اله‌یاری، مدیرکل دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در پیامی درگذشت فرزند محمدعلی کیانی‌نژاد را به این هنرمند تسلیت گفت.

اله‌یاری در این پیام به استاد محمدعلی کیانی‌نژاد، آهنگساز و نوازنده نی نوشته است: ضمن تسلیت این ضایعه تأسف‌بار به جنابعالی، خانواده محترم و بازماندگان و آرزوی صبر و اجر در این مصیبت، برای آن مرحوم از خداوند منان غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم. خانواده موسیقی را هم‌درد و عزادار این مصیبت بدانید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27801

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا