موسیقیموسیقی ایران

ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» را به کادر درمان تقدیم کرد

به گزارش کامینگ سون موزیک: نماهنگ سمفونی «شهرزاد» با اجرای ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» برای ادای احترام و پاسداشت فداکاری‌های کادر درمان در مبارزه با کرونا بشر منتشر شد.

این موزیک ویدیو شامل سوئیت شماره ۶ (اجرای ارکسترال) و سوئیت شماره ۹ (اجرای دوئت) از سمفونی شهرزاد است که توسط ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» به رهبری نزهت امیری و با هنرمندی ۳۰ نوازنده بانوی ایرانی، در محوطه باز بنیاد رودکی به سفارش و تهیه کنندگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، اجرا و منتشر شد.

این اثر پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه در شرایط سخت و پر از ریسک کرونایی و پشت سرگذاشتن مراحل عدیده‌ انجام یک پروژه‌ی فرهنگی-هنری، در مهرماه ۱۳۹۹ به سرانجام رسیده است.

جرقه این طرح با پیشنهاد معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، به پاس فداکاری‌های کادر درمان کرونا و در جهت امیدبخشی در شرایط کرونایی حاکم بر خانواده ها زده شد

و گروه اجرایی با انگیزه‌ای دوباره پس از اینکه برای تولید چنین کاری پیشتر با مشکلات عدیده ای روبرو بوده، با برآوردها و چیدمان طرحی جدید، اقدامات را مجددا آغاز و نتیجه نهایی پس از چندین ماه تلاش، آماده و منتشر کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27779

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا