موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

آهنگساز یونانی ساخت موسیقی فیلم «ترنس مالیک» را عهده دار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: «النی کاریندرو» موسیقیدان برجسته یونانی، ساخت موسیقی جدیدترین ساخته «ترنس مالیک» کارگردان آمریکایی را بر عهده گرفت.

جدیدترین اثر سینمایی «ترنس مالیک» سینماگر گزیده کار آمریکایی که با عنوان «آخرین سیاره» معرفی شده بود در واقع کد تولیدی این پروژه سینمایی بوده و از ابتدا نام «مسیر باد» برای این فیلم انتخاب شده بود.

اطلاعات جدید بسیار کمی از سال گذشته درباره این فیلم سینمایی منتشر شده اما هفته گذشته اعلام شد «النی کاریندرو» آهنگساز یونانی ساخت موسیقی فیلم جدید «ترنس مالیک» را بر عهده خواهد داشت.

این آهنگساز برجسته یونانی که ساخت موسیقی بسیاری از فیلم های «تئو آنجلوپولوس» سینماگر هم وطنش را بر عهده داشته، سابقه همکاری با سینمای ایران را نیز دارد و ساخت موسیقی فیلم «بمب، یک عاشقانه» به نویسندگی و کارگردانی پیمان معادی را نیز بر عهده داشته است.

فیلم «مسیر باد» دهمین ساخته بلند سینمایی «ترنس مالیک» پس از فیلم های «زمین‌های لم یزرع» (۱۹۷۳)، «روزهای بهشت» (۱۹۷۸)، «خط باریک سرخ» (۱۹۹۸)، «دنیای جدید» (۲۰۰۵)، «درخت زندگی» (۲۰۱۱)، «به سوی شگفتی» (۲۰۱۲)، «شوالیه جام‌ها» (۲۰۱۵)، «ترانه به ترانه» (۲۰۱۷) و «یک زندگی پنهان» (۲۰۱۸) است.

«مالیک» با فیلم «خط باریک سرخ» نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و نی  بهترین فیلم جشنواره برلین را از آن خود کرد و با فیلم «درخت زندگی» نیز جایزه نخل طلایی جشنواره کن را کسب کرده است. او پیش از آن نیز با فیلم «روزهای بهشت» برنده جایزه بهترین کارگردانی کن شده بود.

فیلم جدید «ترنس مالیک» با عنوان «مسیر باد» در واقع روایتگر چند اپیزود مختلف در زندگی حضرت مسیح (ع) است که مجموعه ای از بازیگران نامدار و نوظهور در کنار هم مقابل دوربین رفته اند.

«گیزا رورینگ» بازیگر مجارستانی که پیش از این در فیلم برنده اسکار «پسر سائول» بازی کرده بود، در نقش حضرت عیسی در این فیلم مقابل دوربین رفته و «ماتیاس اسخونارتس» بازیگر بلژیکی و «توفیق برهوم» بازیگر فلسطینی در کنار «مارک رایلنس» و «بن کینگزلی» دو بازیگر انگلیسی برنده اسکار از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. «مایک رایلنس» در این فیلم در نقش شیطان بازی کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27747

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا