آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

انتشار آلبوم “در آینه” یک اتفاق مثبت است

به گزارش کامینگ سون موزیک: کمانگری اعتقاد دارد “در آینه” جزو آثاری است که در زمان مناسب خودش منتشر شد.

آلبوم “در آینه” به آهنگسازی حسین بهروزی‌نیا و خوانندگی اشکان کمانگری از سه‌شنبه ششم آبان به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

“مقدمه و آواز” با شعر مولوی، “ادامه مقدمه”، “در آینه” با شعر نظامی، “آواز حجاز و ارکستر” با مولوی، “چهار پاره (بی‌کلام)”، “آواز چهار پاره” با شعر محتشم کاشانی، “تک‌نوازی سنتور” و “ای دوست” با شعر نظامی اسامی آثار منتشرشده در این آلبوم هستند.

اشکان کمانگری خواننده موسیقی ایرانی در رابطه با بازخورد آلبوم “در آینه” گفت: در این مدتی که از انتشار آلبوم گذشته است، خوشبختانه این اثر مورد قبول عزیزان مخاطب موسیقی اصیل ایرانی قرار گرفته است.

او ادامه داد: در این مدت از دوستان زیادی فیدبک گرفتیم که در شرایط کنونی و وضعیتی که تولیدات موسیقی کمتر اتفاق می‌افتد، انتشار آلبوم “در آینه” یک اتفاق مثبت است. خود من نیز فکر می‌کنم جای این کار خالی بود و جزو آثاری است که در زمان مناسب خودش منتشر شد.

وی درباره حضور حسین بهروزی‌نیا به‌عنوان آهنگساز در این آلبوم عنوان کرد: طبیعتاً وقتی در کنار یک استاد قدیم موسیقی و یک فرد باتجربه قرار می‌گیرید، آن‌ها بخشی از اندوخته‌ها و آموزه‌های اخلاقی و حرفه‌ای خودشان را به شما منتقل می‌کنند.

کمانگری اضافه کرد: بخش مهمی از کار موسیقی، فرهنگ موسیقی است. به‌هرحال یک فرد غیر از این که نیاز به مهارت، سواد، تکنیک و دانش دارد تا کار موسیقی را دنبال کند، نیاز دارد از بزرگان خودش آن فرهنگ اصیل موسیقی ایرانی را هم آموزش ببیند. بودن در محضر استاد بهروزی‌نیا برای من یک توفیق بود.

این خواننده موسیقی ایرانی اظهار داشت: ما در کنار آلبوم فعالیت‌های دیگری هم داشتیم. ازآنجایی‌که این آلبوم یک برنامه ابوعطا بود، تصمیم داشتیم کنسرت هم برگزار کنیم ولی محدودیت‌هایی به وجود آمد که نتوانستیم اجرای زنده داشته باشیم. ما همچنان منتظر فرصت مناسب هستیم تا بتوانیم این برنامه را اجرا کنیم.

این خواننده در پایان خاطرنشان کرد: وقتی یک آلبوم موسیقی منتشر می‌شود خوب است که همدیگر را به بحث رعایت کپی‌رایت و حقوق مؤلف تشویق کنیم تا نسخه اصلی را دریافت کنند. اگر یک اثری کپی شود صدمات جبران‌ناپذیری به مؤلف آن وارد می‌شود. ما باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنیم و به بقای موسیقی خدمت کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27664

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا