موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

الان وقت انتشار کتاب نیست

به گزارش کامینگ سون موزیک: کامران رسول‌زاده گفت در حال نوشتن یک اثر موسیقیایی برای شرایط کرونایی است که در یک ماه آینده همراه با ویدئو موزیک منتشر می‌شود.

کامران رسول‌زاده ترانه‌سرا و خواننده موسیقی درباره فعالیت این روزهای خود گفت: ما این روزها معطل اتفاقات جهان هستیم. به‌هرحال اتفاقات هنری تحت تأثیر شرایط حاکم بر کشور و این لایف استایل جدیدی است که به مردم تحمیل شده است. من در حال نوشتن یک اثر موسیقیایی برای شرایط فعلی هستم که امیدوارم در یک ماه آینده همراه با ویدئو موزیک منتشر شود.

وی بیان کرد: مجموعه جدیدی را نوشته و ویرایش کرده‌ام ولی هنوز آن را تحت تأثیر همین اتفاقاتی که می‌افتد نزد ناشر نبرده‌ام. فکر می‌کنم آن‌قدر وضعیت‌های اضطراری در بین اطرافیان پیش می‌آید که الآن وقت انتشار کتاب نیست. انگار الآن زمان ارائه آثار هنری نیست و مردم نیاز به همدلی‌های دیگری دارند. حس می‌کنم برای دوستان هنرمندم نیز این اتفاق افتاده است و همه منتظر هستند که ببینند این وقایع به چه سمتی می‌رود. انگار ضرورت اتفاقات هنری کمرنگ‌تر شده است.

رسول‌زاده در پایان گفت: من روزهای قبل از کرونا قطعه “هم بغض من” را منتشر کردم که حال و هوای از دست دادن معشوق را داشت ولی نمی‌دانستم که در روزهای کرونا منتشر می‌شود. پس از آن یک مستند به نام “گاوچاه” ساختم و در صفحه خودم در اینستاگرام منتشر کردم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27596

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا