موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

کرونا این خواننده را رها نمی کند

به گزارش کامینگ سون موزیک: پدر مسعود امامی، هنرمند ایرانی، بر اثر کرونا درگذشت. او چندین ماه پیش برادرش را نیز بر اثر کرونا از دست داد .مسعود امامی متولد ۳۰ خرداد ۱۳۵۸ در تهران و ترانه‌سرا، آهنگساز و خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است.

مسعود امامی فعالیت‌های هنریش را با ترانه‌سرایی آغاز کرد. او در ابتدا با مجله‌های ترانه ماه و اتفاق نو همکاری داشت. در سال ۱۳۸۴ و در پی انتشار تک‌آهنگ «امون بده» به عنوان خواننده وارد دنیای موسیقی شد. این قطعه که بدون اطلاع و با نام اشتباه منتشر شده بود مخاطبان بسیاری را جذب کرد. سه سال پس از انتشار این تک‌آهنگ اولین آلبوم مسعود امامی با نام امون بده (۱۳۸۷) وارد بازار شد. وی آلبوم‌های دوباره (۱۳۹۰) و همیشگی (۱۳۹۳) را نیز به صورت رسمی منتشر کرده‌است.

مسعود امامی در کنار ۳ آلبوم رسمی و تعداد زیادی تک‌آهنگ، نماهنگ‌های متنوعی نیز در برنامه‌های مختلف تلویزیونی اجرا کرده‌است که نماهنگ «پاییزی» از نگاه مخاطبان برنامهٔ رادیو هفت در صدر پنج نماهنگ برتر این برنامه قرار گرفت. او که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰ به عنوان مدیر و کارشناس در کانون ترانه سرایان ایران فعالیت داشته‌است کارگاه‌های ترانه کاربردی را نیز برگزار کرده‌است

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27324

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا