موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

انتصاب دبیر هنری جشنواره نغمه‌های محمدی(ص)

به گزارش کامینگ سون موزیک: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، میلاد عرفان‌پور را به عنوان دبیر هنری جشنواره ملی نغمه‌های محمدی(ص) منصوب کرد.

در حکم عبدالهادی فقهی‌زاده آمده است: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت (ع) و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی هر ساله جشنواره فرهنگی هنری و رسانه‌ای آیات را با مشارکت و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، نهادها و موسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می کند.

فقهی زاده افزود: بر این اساس و بنا به پیشنهاد مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج و با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر هنری جشنواره ملی نغمه های محمدی(ص) منصوب می کنم.

جشنواره ملی نغمه های محمدی (ص) در دو بخش تجلیل از «برترین آثارموسیقیایی پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم (ص)» و «حمایت از ۱۰ هنرمند یا گروه هنری برتر برای تولید ۱۰ اثر شاخص موسیقایی پیرامون حضرت رسول اکرم(ص)» برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۹ به پایگاه ارسال نمایند.

تولید آثار فاخر و ارزشمند پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم، تجلیل از هنرمندان شاخص در حوزه تولید آثار موسیقی نبوی(ص) و حمایت از هنرمندان و گروه های هنری مستعد برای تولید آثار موسیقیایی پیرامون شخصیت حضرت رسول(ص) به عنوان اهداف جشنواره ذکر شده است.

فقهی زاده در حکمی دیگر حجت الاسلام حسین سلیمانی را به عنوان دبیر هنری دومین جشنواره ملی چلچراغ آسمانی منصوب کرد. دومین جشنواره چلچراغ آسمانی در حوزه تولید محتوای فضای مجازی امسال برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27313

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا