جشنواره موسیقی ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

برگزاری جشنواره ملی موسیقی کلاسیک ایرانی در بوشهر

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: این استان با غنای فرهنگی و اصیل موسیقی سنتی و بومی محلی و هنرمندان برجسته در سال جاری میزبان سومین دوره جشنواره ملی موسیقی کلاسیک ایرانی است.

فاطمه کرمپور روز یکشنبه در نشست هماهنگی جشنواره ملی موسیقی کلاسیک ایرانی بیان کرد: یکی از اهداف مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از برگزاری این رویداد ملی، توجه به بخش پژوهشی جشنواره و استفاده از دستاوردهای آن است که برنامه ویژه‌ای نیز در این ارتباط در دستور کار قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: ۸۵ هنرمند در سومین دوره این جشنواره شرکت کرده‌اند و زمینه لازم برای برگزاری این رویداد ملی به دو صورت آنلاین و حضوری مهیا است و بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، رویکردها و زمان‌بندی در زمینه نحوه برگزاری جشنواره در آینده اعلام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد در بوشهر، از استادان برتر و پیشکسوت دعوت می‌شود تا با بهره‌گیری از تجارب آنها، این جشنواره با کیفیتی بالا برگزار و سبب ایجاد شور و نشاط درمیان مردم شود.

در ادامه این نشست دبیر اجرایی جشنواره ملی موسیقی کلاسیک ایرانی، عنوان کرد: این جشنواره یکی از رویدادهای تاثیرگذار در ۲ سال اخیر موسیقی ایران و میزبان هنرمندان شاخص این بخش و علاقه‌مندان این حوزه بود.

امیر مردانه افزود: این جشنواره، بطور کامل مستقل است که از همان دوره اول برگزاری با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و هنرمندان مواجه شد و توانست به سهم خود جریان موثری در این عرصه پدید آورد.

وی گفت: با توجه به داینکه دو دوره قبلی این جشنواره در تهران برگزار شده‌است، امیدواریم سومین دوره این جشنواره در استان بوشهر نیز به بهترین شکل برگزار شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27249

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا