موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

کرونا به کانون سازندگان ساز لطمه‌ وارد کرده است

به گزارش کامینگ سون موزیک: عضو هیئت‌مدیره خانه موسیقی و رئیس هیئت‌مدیره کانون سازندگان ساز اعتقاد دارد با توجه به این که در یک محیط سربسته نباید تجمع صورت گیرد، برگزاری کنسرت در شرایط فعلی کار درستی نیست.
فرمان مرادی نوازنده و سازنده ساز، عضو هیئت‌مدیره خانه موسیقی و رئیس هیئت‌مدیره کانون سازندگان ساز درباره موضوع برگزاری اجراها تا پیش از ساعت 18 گفت: به نظر من با توجه به این که در یک محیط سربسته نباید تجمع صورت گیرد، برگزاری کنسرت کار درستی نیست.

او در ادامه درباره انتخابات کانون سازندگان ساز توضیح داد: کانون ما حدود 1200 نفر عضو دارد که اغلب آن‌ها در شهرستان‌ها حضور دارند. در این شرایط به چه صورت می‌توانیم آن‌ها را به تهران بیاوریم؟ ضمن این که دولت نیز این امکان را به ما نمی‌دهد که انتخابات را برگزار کنیم. ازنظر قانونی هم اجازه نداریم از طریق فضای مجازی انتخابات را برگزار کنیم.

مرادی توضیح داد: طبق اساسنامه، باید جلسه‌ای تشکیل شود که بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم. قرار بر این بود که در فضای باز تالار وحدت این کار را انجام دهیم که متأسفانه باز هم به تعطیلات اخیر و موج سوم کرونا برخورد کردیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا اطلاع ثانوی، انتخابات را به تعویق بیندازیم.

او در پایان گفت: در مورد آموزشگاه باید بگویم که در این شرایط مردم رغبت نمی‌کنند به آموزشگاه‌ها بیایند. مطمئناً شیوع ویروس کرونا ازلحاظ مالی به کانون سازندگان لطمه‌های زیادی را وارد کرده است. زمانی که کلاس‌های آموزشگاه دایر نیست، مسلماً سازها نیز مشتری ندارند و طبعاً خریداری نمی‌شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27222

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا