موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

کریستف رضائی موسیقی «قاتل و وحشی» را می سازد

به گزارش کامینگ سون موزیک: احسان افشاریان با اشاره به اینکه صداگذاری «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله را برعهده دارد، تأکید کرد این فیلم سینمایی به‌زودی آماده نمایش می‌شود.

احسان افشاریان صداگذار فیلم و سریال با اشاره به پروژه‌های سینمایی که در دست صداگذاری دارد، گفت: مدتی است روی صداگذاری فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید نعمت‌الله کار می‌کنم، این پروژه زمان طولانی متوقف شده بود و در حال حاضر در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی است.

وی بیان کرد: موسیقی این پروژه سینمایی را کریستف رضائی می‌سازد.

این صداگذار سینما تاکید کرد: با توجه به اینکه در مراحل پایانی پس از تولید هستیم، فیلم به‌زودی آماده نمایش می‌شود و باید دید تهیه‌کننده و کارگردان فیلم چه برنامه برای اکران این پروژه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین سریالی با نام «میدان سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در دست دارم که برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود، این سریال را می‌توان یک اثر متفاوت با تم اکشن دانست که دارای قصه پیچیده است.

این هنرمند توضیح داد: پیش از این نیز صداگذاری سریال «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی را داشتم که پخش آن نیز در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده است.

افشاریان در پایان درباره پروژه‌هایی که در سینمای کوتاه در دست دارد، هم گفت: در این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران با ۴ اثر حضور دارم که ۲ اثر آن می‌تواند در حوزه صداگذاری با دیگر پروژه‌ها رقابت کند. نام این آثار عبارتند از «مرگ تدریجی رویا» به کارگردانی امین صحرایی و «دوآلپا» به کارگردانی محمدرضا مرادی است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27190

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا