موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

امین غفاری: ۲ قطعه جدید منتشر می کنم

به گزارش کامینگ سون موزیک: یکی از نوازندگان جوان کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از انتشار ۲ تک آهنگ با حال و هوایی متفاوت تر از آثار قبلی اش خبر داد.

امین غفاری از نوازندگان جوان ساز ویولن که طی سال های اخیر در مجموعه و ارکسترهای مختلف داخلی و خارجی حضور فعالی داشته با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طی روزهای اخیر ۲ قطعه جدید را آهنگسازی کردم که به زودی آنها را در دسترس مخاطبان قرار خواهم داد.

وی درباره این قطعات توضیح داد: قطعه «سکوت» با تنظیمی الکترونیک و تمی تقریبا شرقی ساخته شده که برای سولوی ویلن و ارکستر اجرا می شود. این قطعه از آثار تازه من است که با فضایی بسیار متفاوت از آثار قبلی ام پیش روی شنوندگان قرار خواهد گرفت.

این نوازنده ویولن به انتشار قطعه جدید دیگری اشاره کرد و گفت: قطعه «مسافر» نیز از دیگر آثاری است که در دست انتشار است که من این کار را به یاد دایی تازه از دنیا رفته خود انتشار خواهم داد. این کار نیز برای سولوی ویلن و ارکستر زهی نوشته شده اما فضای آن بسیار آرام تر و به دور از تکنیک های پیچیده ساز ویلن و تم های رونده خواهد شد.

غفاری در پایان گفت: این آثار به زودی به صورت تک آهنگ روی بستر های دیجیتالی و پلتفورم های موسیقایی قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27031

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا