موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

هنرمند با کنسرت زنده است

به گزارش کامینگ سون موزیک: سرپرست گروه بمرانی می‌گوید برگزار نکردن کنسرت هم ازلحاظ اقتصادی بد است و هم این که هنرمند با کنسرت زنده است.

مانی مزکی نوازنده سازدهنی و سرپرست گروه بمرانی درباره آخرین فعالیت‌های این گروه گفت: آلبوم جدیدمان به نام “احتمالاً قهرمانی در کار نیست” را به‌تازگی منتشر کرده‌ایم. ترجیح می‌دهیم ابتدا آلبومی را که منتشر کردیم اجرا کنیم و بعد به سمت پروژه‌های دیگر برویم.

وی در رابطه با بازخوردهای انتشار این آلبوم اظهار داشت: بازخوردها خیلی خوب بود و اتفاق خوبی برای ما افتاد. ما نمی‌توانستیم مراسم رونمایی بگیریم و برای آن کنسرت بگذاریم و به همین خاطر آلبوم را روی سایت پیش‌فروش کردیم و آدم‌ها آمدند استقبال کردند. آلبوم را به‌صورت رایگان به همه شهرها ارسال کردیم. اتفاقی که افتاد این بود که از 130 شهر ایران آمدند آلبوم را از ما خریدند.

این نوازنده موسیقی درباره نحوه انتخاب نام “احتمالاً قهرمانی در کار نیست” عنوان کرد: اسم آلبوم پیشنهاد بهزاد عمرانی بود و درنهایت به نتیجه رسیدیم که این نام را انتخاب کنیم. یک عدم قطعیتی در این عنوان وجود دارد که آن را دوست داریم. از برداشت‌هایی که آدم‌ها نسبت به آن دارند مشخص است که جالب بوده است.

مزکی در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر به اجرا در این شرایط هستید، گفت: ما دوست داریم که اجرا برویم. الآن نزدیک یک سال و چند ماه است که اجرا نداشته‌ایم. فکر می‌کنم آخرین بار شهریورماه سال گذشته اجرا رفتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزار نکردن کنسرت هم ازلحاظ اقتصادی بد است و هم اینکه هنرمند با کنسرت زنده است. اگر قرار باشد برگزاری کنسرت در این شرایط خطرناک باشد فایده ندارد اجرا برویم ولی اگر شرایط مهیا باشد حتماً اقدام خواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=26768

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا