موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

چه خبر از ۲ هنرمند موسیقی نواحی

به گزارش کامینگ سون موزیک: دو تن از هنرمندان شرکت‌کننده در سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی، در مسیر بازگشت از شهر کرمان در مسیر جاده ساوه، دچار سانحه شدید رانندگی شدند.

محمدتقی محیط، حسین‌علی حسینی و محمد عزیزی (از گروه شاهسون) که جهت اجرای برنامه در جشنواره موسیقی نواحی به کرمان رفته بودند، در مسیر بازگشت در جاده ساوه دچار سانحه شدید رانندگی شدند.

در این خصوص، دامون شش بلوکی، نوازنده، پژوهشگر و عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت: «آقایان حسین‌علی حسینی و محمدتقی محیط که از پیشکسوتان بزرگ موسیقی شاهسون هستند، به همراه آقای عزیزی، پس از اجرا از شهر کرمان حرکت کردند و در نزدیکی شهرستان اردستان دچار سانحه شدید شدند. در این سانحه، خودروی پژوی این هنرمندان با یک دستگاه تریلر به طور مستقیم برخورد کرد و باعث جراحات شدید این سه هنرمند شد، به طوری‌که بالگرد بلافاصله به محل تصادف رسید و آنها را به بیمارستان ٩ دی منظریه خمینی شهر اصفهان منتقل و استاد عزیزی در بیمارستان اردستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.»

وی افزود: «شکر خدا عمل جراحی استاد محیط موفقیت آمیز بوده و از حالت کما خارج شده‌اند و حال عمومی پایداری دارند. الان هم خبردار شدیم که اسکن مغزی استاد حسینی انجام شده و شرایط‌شان رو به بهبود است. آقای محمدتقی محیط هم که شکستگی‌هایی در استخوان‌های بدن برایشان عارض شده، خوشبختانه هوشیاری دارند و شرایط عمومی شان رو به بهبود است.»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=26638

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا