جشنواره موسیقیجشنواره موسیقی ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

جشنواره ملی موسیقی جوان و درخشش هنرمندان خراسان شمالی

به گزارش کامینگ سون موزیک: سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمندان خراسان شمالی در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خوش درخشیدند.

ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت :در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ۲۳۵۰ خواننده و نوازنده در گروه‌های سنی الف، ب و ج و در شاخه‌های موسیقی دستگاهی، کلاسیک و نواحی با یکدیگر به رقابت پرداختند که هنرمندان استان جوایز بخش‌های مختلف این جشنواره را ازآن خود کردند.

او افزود : اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره که به صورت آنلاین برگزار شد، برگزیدگان بخش موسیقی نواحی ایران را اعلام کردند؛ در تکنوازی آواز و دوتار بخش شمال خراسان «رامین نوروزی» و «وحید طاهری نسب» در گروه سنی «ب» و «ج» مورد تقدیر قرار گرفتند و در گروه سنی «الف»، «محمدامین حدادیان»، رتبه سوم، «محمد مهدی، ولی نژاد» رتبه دوم و «حسین حیدرطلب» رتبه نخست را از آن خود کردند.

حیدری بیان داشت:در بخش برگزیدگان تکنوازی دوتار، «سعید هوشمند» در گروه سنی «ج» مورد تقدیر قرار گرفت و در گروه سنی «الف»، «امیرحسین زارع» رتبه دوم را به دست آورد.

او همچنین اضافه کرد: در همین بخش در گروه سنی «ب» نیز «مجید الیاسی» و «مصطفی اسلامی» رتبه‌های دوم و اول را را به خود اختصاص دادند و در گروه سنی «ج»، «صادق غلامرضازاده» موفق به کسب رتبه سوم شد.

حیدری گفت: «سامان فیروزه» و «وحید طاهری نسب» هم به طور مشترک رتبه دوم را از آن خود کردند.

او در ادامه گفت : بر اساس رأی هیئت داوران، «رامین نوروزی» در گروه سنی «ب»، در بخش تکنوازی کمانچه مورد تقدیر قرار گرفت و رتبه اول در گروه سنی «الف» به «امیرحسین زارع» رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=26386

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا