موسیقیموسیقی ایران

باید جایگاه موسیقی استان زنجان را بالا ببریم

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: باید جایگاه موسیقی استان را بالا ببریم.

فاطمه کرباسی پیش از ظهر امروز (۱۱ آبان‌ماه) در مراسم معارفه و تکریم مدیر انجمن موسیقی استان زنجان، اظهار کرد: اعضای انجمن‌ها در استان انتخاب و معرفی می‌شوند ولی احکام مربوطه برای انجمن، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می‌شود و در رابطه با انجمن‌های نمایش، سینمای جوان و موسیقی استان نیز این قانون اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصولی اعضا فقط در انجمن‌های ادبی صورت می‌گیرد، افزود: تنها انجمنی که اعضا از طریق انتخابات، انتخاب می‌شوند انجمن‌های ادبی است که در استان و کشور به این شیوه عمل می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در انتخاب اعضای انجمن موسیقی استان نیز تاکید داشتیم تا علاوه بر اینکه از همه ‌گروه‌های موسیقی در انجمن حضور داشته ‌باشند نمایندگانی از قشر بانوان، آقایان، جوانان و شهرستان‌ها نیز حضور داشته‌ باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، بیان کرد: ما باید به موسیقی استان خدمت کرده و جایگاه موسیقی استان را بالا ببریم که برای این امر اعضا باید به هم اعتماد کرده و با یکدیگر همکاری داشته‌ باشند.

این مسئول با اشاره به شیوع ویروس کرونا نیز عنوان کرد: ویروس کرونا همه فعالیت‌های ما را تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی ایجاد کرده ‌است ولی باید بتوانیم از این محیط و فضا نیز استفاده کنیم تا هنرمندان نیز درآمدی برای خود داشته ‌باشند.

وی با اشاره به اینکه دنیا همواره در حال تغییر است، خاطرنشان کرد: باید بهگونه‌ای باشیم که بتوانیم خود را با تغییرات بهوجود آمده تطبیق دهیم، چون دنیا همواره در حال تغییر است و ما نیز باید در خود تغییراتی ایجاد کنیم تا با دنیا هماهنگ شده و راه خود ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، در خاتمه این برنامه کیارش میرمحمدرضایی، فرشید امینی، سمیرا میس جابری، اصغر محمدی اعضای اصلی انجمن موسیقی استان و جاوید عباسیفلاح، علی سلام‌پور اعضای علی‌البدل انجمن موسیقی استان زنجان انتخاب شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=26281

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا