جشنواره موسیقیجشنواره موسیقی ایرانموسیقیموسیقی ایران

برنامه اجرای هنرمندان در دومین روز سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی

به گزارش کامینگ سون موزیک: در دومین روز جشنواره موسیقی نواحی از ساعت ۱۹ امشب چهار گروه از استان‌های گلستان، بوشهر، زنجان و کرمان به هنرنمایی می‌پردازند.

سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از ۱۰ آبان (روز گذشته) در کرمان کلید خورد، اما با توجه به شیوع کرونا این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در دومین روز این جشنواره چهار گروه از استان‌های گلستان، بوشهر، زنجان و کرمان به صورت آنلاین اجرای برنامه دارند.

بر این اساس امشب علی شاه جوشن پور خواننده، اصغر جوشن پور نوازنده چنگ (قیچک)، فرامرز زارعی خواننده از منوجان استان کرمان؛ سید موسی حسینی، خواننده، محمدرضا برزگر نوازنده دوتار از استان گلستان (علی آبادکتول)؛ حیدر احمدی، خواننده، عبدالحمید تنگستانی؛ نوازنده نی بوشهر؛ التفات داوود بیگی نوازنده قوپوز و خواننده زنجان به هنرنمایی می‌پردازند.

با توجه به اینکه امکان حضور فیزیکی مردم در این جشنواره وجود ندارد، زمینه تماشای اجراها از صفحه جشنواره در آپارات (http://aparat.com/ifmf.ir)، اینستاگرام جشنواره نواحی (iranfolkmusic@) و اینستاگرام انجمن موسیقی استان کرمان (kerman_music_province@) فراهم شده است. همچنین اجراهای هنرمندان هر شب از ساعت ۱۹ الی ۲۱ از صدا و سیما مرکز کرمان و شبکه شما پخش می‌شود.

سیزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی به مدت چهار شب از دهم تا سیزدهم آبان ماه در کرمان (کاروانسرای وکیل) برگزار می‌شود و این استان پنج سال متوالی محل برگزاری این جشنواره است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=26265

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا