جشنواره موسیقیموسیقیموسیقی ایران

گشایش جشنواره فیلم و موسیقی سنتی ایران در پاکستان

به گزارش کامینگ سون موزیک: هفته اکران فیلم های ایرانی و جشنواره موسیقی سنتی ایران با حضور گروه موسیقی «آوای باربد» در «اسلام آباد» پایتخت پاکستان گشایش یافت.

جشنواره فیلم و موسیقی ایران در قالب برنامه جشنواره هنری اسلام آباد ۲۰۱۹ گشایش یافت که تحت آن هنرمندان اعزامی از ایران برنامه های مختلفی در دانشگاه ها و شبکه های تلویزیونی به اجرا گذاشتند.

همزمان در جشنواره فیلم ایرانی که از روز گذشته (پنجشنبه) به مدت یک هفته در سالن کلوپ اسلام آباد آغاز شده، فیلم های فصل نرگس، صفر تا سکو، پری دریایی، ما مهمان داریم، دلبری، سکوت رعنا و شیار ۱۴۳ به نمایش در می‌آید.

در نخستین روز جشنواره فیلم های ایرانی فیلم ”سکوت رعنا“ به نمایش در آمد.

آئین افتتاحیه این جشنواره با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و مشارکت شورای ملی هنرهای پاکستان در اسلام آباد و با حضور سفرای کشورهای مختلف خارجی در اسلام آباد و همچنین مسئولان فرهنگی ایران و پاکستان برگزار شد.

گروه موسیقی سنتی باربد اعزامی از ایران به سرپرستی «فرامرز ایزی» و همچنین هنرمندان شامل قلمزن، نقاش و خوشنویس نیز در ویژه برنامه های شبکه های تلویزیونی پاکستان حضور یافته که با استقبال پرشور علاقه مندان به هنر و فرهنگ روبرو بود.

آخرین برنامه گروه موسیقی ایران با عنوان شب موسیقی سنتی ایرانی قرار است دوشنبه آینده در محل اسلام آباد کلب برگزار شود سپس گروه آوای باربد عازم شهر «لاهور» پاکستان می شود تا برنامه های خود را در این شهر نیز اجرا کند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2601

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا