موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

خانه موسیقی هزینه های درمانی پیشکسوت موسیقی شمال خراسانرا بر عهده گرفت

به گزارش کامینگ سون موزیک: با پیگیری های بعمل آمده از سوی خانه موسیقی ایران پوشش هزینه های درمانی علی غلامرضایی آلماجوقی(پیشکسوت موسیقی شمال خراسان) انجام شد.

علی غلامرضایی آلماجوقی(بخشی شمال خراسان) اوایل مهر ماه سال جاری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد. خانه موسیقی از ابتدای بروز بیماری و عارضع مغزی پیگیر حال ایشان بوده و از نزدیک به وضعیت درمانی رسیدگی کرده است و با پیگیری های به عمل آمده پوشش هزینه های درمانی پیشکسوت موسیقی شمال خراسان انجام شد.

حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) در تماس تلفنی با خانواده علی آلماجوقی جویای احوال این هنرمند شد و از عارضه پیش آمده ابراز تاسف کرده و اعلام کرد جهت پوشش هزینه های پزشکی و مراحل درمانی آلماجوقی مذاکراتی با صندوق اعتباری هنر انجام گردید و با همکاری مسئولان این هزینه ها پرداخت شد.

نوربخش در گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از مقام هنری استاد علی آلماجوقی ایشان را یکی از سرمایه های هنری ایران برشمرد و برای او آرزوی سلامتی کرد.

بخشی علی غلامرضایی آلماجوقی متولد ۱۳۱۰ و ساکن روستای آلماجوق قوچان است. وی شاگرد بخشی مشهور شمال خراسان، حسین یگانه بوده که در دوتار نوازی و آواز و روایتگری داستان ها پیرو سبک این هنرمند است.

سال ۱۳۹۲ در جشن خانه موسقی با حضور هنرمندان پیشکسوت در تالار وحدت از علی غلامرضایی آلماجوقی به پاس یک عمر تلاش در حوزه موسیقی نواحی تقدیر شد و این هنرمند تندیس خانه موسیقی را از محمدرضا شجریان، ریاست وقت شورایعالی خانه موسیقی و داود گنجه ای قائم مقام خانه دریافت کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=25829

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا