موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

رنقش موسیقی در فعالیت‌های فرهنگی همدان پررنگ‌تر می‌شود

به گزارش کامینگ سون موزیک: رییس انجمن موسیقی همدان از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: در این همکاری به دنبال ایجاد زمینه و زیرساخت مناسب برای توسعه و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محوریت موسیقی هستیم.

علی آقامحمدی روز سه شنبه اظهار داشت: کیفیت بخشی به آموزش و پژوهش موسیقی، آشنایی بیشتر مردم و کشف استعدادها برخی از اهداف این همکاری است.

او تاکید کرد: ارتقای آموزش و پژوهش در موسیقی و معرفی این رشته هنری و هنرمندان فعال در حوزه نواحی و دستگاهی در سطح شهر همدان از اهداف این پیوند است.

رییس انجمن موسیقی همدان با تاکید بر ارائه خدمات مشترک در این تفاهم نامه گفت: در این راستا از امکانات، فرصت ها و ظرفیت های طرفین برای تقویت بنیه فرهنگی و هنری نسل‌های آینده موسیقی استفاده می‌کنیم.

آقامحمدی با اشاره به نقش موسیقی در جذب گردشگر افزود: علاوه بر اجرای همایش، کارگاه آموزشی به صورت مشترک برای برگزاری کنسرت های خیابانی در پیاده راه‌های شهر همدان به ویژه ایام نوروز برنامه ریزی می‌کنیم.

او خاطرنشان کرد: به محله‌های شهر و بهره مندی از امکانات فرهنگسراها توجه ویژه داریم تا از این طریق زمینه شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان و نشاط اجتماعی فراهم شود.

به گفته رییس انجمن موسیقی همدان آموزش موسیقی به کودکان کار و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی بخش دیگری از تفاهم نامه هنرمندان موسیقی با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=25815

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا