جشنواره موسیقیموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

برگزاری جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت هفته وحدت

به گزارش کامینگ سون موزیک: معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت هفته وحدت خبرداد و گفت: این جشنواره در دو بخش تک نوازی دف و مولودی خوانی برگزارمی شود.

نجفی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع و هفته وحدت اظهار کرد: دف در کردستان از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار بوده و نوای ماندگار آن در خانقاه‌ها و تکیه ها و مراسم مولودی خوانی به ویژه در ماه ربیع الاول همواره طنین انداز بوده است.

وی افزود: استان کردستان قطب موسیقی عرفانی بوده و این ساز عرفانی روح عارفانه مردمان این دیار را با نام حق آشنا می‌کند از این رو برگزاری جشنواره موسیقی خانقاهی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت در دستور کار قرار گرفت.

وی از برگزاری جشنواره موسیقی خانقاهی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر جهانی موسیقی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی امسال این جشنواره بصورت مجازی برگزار می شود.

نجفی اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره خانقاهی در دو بخش تک نوازی دف و مولودی خوانی می توانند آثار خود را ارسال کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: مدت زمان فایل‌های ارسالی در بخش تک نوازی دف یک دقیقه و در بخش مولودی خوانی سه دقیقه باید باشد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را به دبیرخانه جشنواره تا 15 آبان ماه سال جاری اعلام و تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به شماره همراه 09189820460 و از طریق واتساپ ارسال کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=25758

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا