آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

آلبوم «گفتگوی نی و دل» راهی بازار موسیقی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:آلبوم نی نوازی «گفتگوی نی و دل» ساخته از امیر آزاد، توسط شرکت آوای گل آهنگ راهی بازار موسیقی شد.

آلبوم «گفتگوی نی و دل»، در فضایی بداهه و بر اساس دستگاه های مختلف موسیقی ایرانی با تکنوازی نیِ امیر آزاد به اجرا در آمده و در قالب ۱۰ قطعه به عناوین «گفتگوی نی و دل»، «خلسه»، «فریاد»، «التماس»، «گذر از هفت شهر»، «عشق»، «یادمان»، «درخود»، «سوز و گداز» و «محزون» چیدمان یافته است.

امیر آزاد دربارۀ اثر خود می‌گوید: «گفتگوی نی و دل، مجموعه‌ای از بداهه‌پردازی‌ها در دستگاه‌های مختلف موسیقی ایرانی است و به صورت تک‌نوازی در کوک‌های مختلف نواخته شده است. در این آلبوم سعی کرده‌ام که حالات و احساسات خود را به ساز القا کنم و بنوازم».

امیر آزاد متولد ۱۳۶۹ موسیقی را از کودکی آغاز و بعدها ساز نی را به عنوان ساز تخصصی برگزیده است. داوود ورزیده، پاشا هنجنی و فردین لاهور پور آموزگاران این موزیسین جوان بوده اند و تا به حال در آلبوم های حجاز، گلریز، ماداروستان و…به عنوان نوازنده همکاری داشته است.

شایان ذکر است که آلبوم «گفتگوی نی و دل» با آهنگساز و اجرای امیر آزاد، از سوی شرکت آوای گل آهنگ منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را از رسانه های معتبر دیجیتال و یا مراکز فروش آثار موسیقایی تهیه نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=25494

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا