آلبومموسیقیموسیقی ایران

آغاز پیش فروش آلبوم جنجالی افسانه چشمهایت

به گزارش کامینگ سون موزیک: پیش فروش اینترنتی آلبوم «افسانه چشم‌هایت» به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی علیرضا قربانی و همایون شجریان از شنبه یازدهم آبان ماه آغاز شد.

پیش فروش اینترنتی آلبوم «افسانه چشم‌هایت» به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی علیرضا قربانی و همایون شجریان از روز شنبه یازدهم آبان ماه با قیمت ۱۸ هزار تومان آغاز شد.

این در حالی است که تا لحظه انتشار این خبر، غیر از معرفی یکی از موسسات تولیدکننده محصولات صوتی – تصویری به‌عنوان حامی تبلیغاتی هنوز نام ناشر، پخش‌کننده و روند توزیع آلبوم منتشر نشده است. البته برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از موسسات باسابقه حوزه موسیقی که طی سال‌های اخیر برخی از آلبوم‌های پرطرفدار همایون شجریان را منتشر کرده بود، این بار نیز به عنوان یکی از ارکان اصلی نشر آلبوم حضور دارد.

آلبوم «افسانه چشم‌هایت» به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی علیرضا قربانی و همایون شجریان که تولید آن سال ۱۳۹۳ به اتمام رسید از جمله آثار موسیقایی پرسر و صدایی است که طی روزهای اخیر پیرامون آن حاشیه های زیادی مطرح شده است.

این مجموعه که تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی آن نیز به کارگردانی رامین حیدری فاروقی و بازی محسن حسینی منتشر شده، شامل ۱۰ آهنگ در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است . بخشی از این قطعات بر روی اشعاری از نیما یوشیج تالیف شده و بخش دیگر نیز بر روی سروده‌هایی از شاعران معاصر از جمله احمد شاملو، محمدرضا شفیعی کدکنی، محمدعلی بهمنی، سیمین بهبهانی و علیرضا کلیایی تولید شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2262

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا