رویدادسالن‌های اجراکنسرتکنسرت کلاسیک

اجرای رسیتال ویولنسل و پیانو در تالار وحدت

به گزارش کامینگ سون موزیک: رسیتال ویولنسل و پیانو آتنا اشتیاقی و بهنام ابوالقاسم 12 آبان در تالار وحدت برگزار می‌شود.
پیمان ابوالحسنی نوازنده ویولن مدیر اجرایی این رسیتال است که قرار است در آن آثاری از معروف‌ترین آهنگسازان موسیقی کلاسیک چون برامس، شوستاکویچ، راخمانینف، چایکوفسکی، فوره و پولنک اجرا شود.

ابوالحسنی با اشاره به این که موسیقی کلاسیک مخاطبان خاص خود را دارد، گفت: مخاطبان این ژانر از موسیقی عمدتاً دانشجوهای رشته موسیقی و افرادی هستند که موسیقی را جدی‌تر دنبال می‌کنند. به همین دلیل ما قیمت بلیت‌ها را بسیار پایین‌تر از حد عادی گذاشتیم که تمام دانشجوها و علاقه‌مندان به موسیقی بتوانند رسیتال ویولنسل و پیانو آتنا اشتیاقی و بهنام ابوالقاسم را از نزدیک مشاهده کنند.

ابوالحسنی تصریح کرد: با توجه به هزینه‌های سالن، پیانوی سالن و همچنین بخش تبلیغات، پوستر کنسرت و بروشور کنسرت، طبیعتاً برگزاری چنین برنامه‌ای به لحاظ مالی سود چندانی ندارد. نوازنده‌ها نیز بیشتر از منظر هنری و نه مادی به برنامه نگاه می‌کنند.

بهنام ابوالقاسم نوازنده‌ پیانو درباره‌ این همکاری گفت: من و خانم آتنا اشتیاقی از همان سال‌های نوجوانی که فعالیت‌هایمان در زمینه‌ موسیقی جدی شد، کارهای مشترک بسیاری با یکدیگر داشته‌ایم و در زمینه‌های مختلف از موسیقی کلاسیک گرفته تا موسیقی ایرانی و همچنین موسیقی فیلم همکاری کرده‌ایم. به نظرم ایشان یکی از مطمئن‌ترین و تواناترین موسیقی‌دانان حال حاضر ایران است و نواختن با او در هر نوازنده‌‌ای یک احساس توأم با آرامش و حس خوب موسیقی به وجود می‌آورد.

او ادامه داد: به خاطر شرایطی که هم‌اکنون در موسیقی کشور حاکم است، امکان چندانی برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی نیست، اما ما این احساس نیاز را به‌خصوص از طرف مخاطبانمان احساس کردیم و به همین خاطر قرار به برگزاری رسیتال ویولنسل و پیانو شد. ما قطعات این اجرا را با همفکری هم انتخاب کردیم تا برای مخاطبان عادی که کمتر با این موسیقی آشنا هستند قابل درک باشد و در عین حال کسانی که تخصص دارند از آن لذت ببرند.

گفتنی است که بلیت‌های این اجرا از 30 تا 80 هزار تومان قیمت‌گذاری شده و ساعت دقیق اجر از ساعت  21:30 شروع خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2173

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا