موسیقیموسیقی ایران

حسین زمان: به دنبال برگزاری کنسرت خیابانی هستم

به گزارش کامینگ سون موزیک: حسین زمان که بعد از مدت ها بی خبری، اخیرا در فضای موسیقی و رسانه ای کشور فعال شده است با اشاره به این که قصد انتشار آلبوم جدیدی را ندارد گفته است که در صدد برگزاری یک کنسرت خیابانی است.

وی گفته است که در هر مکانی که امکان برگزاری کنسرت خیابانی برای مردم باشد، به شکل رایگان و با افتخار این کار را انجام خواهد داد.

این خواننده پاپ که مرداد امسال بعد از 17 سال دوری از صحنه در برج میلاد روی صحنه رفت، در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفته است: درحال حاضر برای اجرا در شهرهای کیش، ساری، ارومیه، شیراز نیز صحبت‌هایی مطرح شده و به‌محض قطعی شدن اجرا در هر یک از این شهرها، از طریق فضای مجازی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او ادامه داد: قصد دارم کنسرت دیگری در تهران برگزار کنم و برای این موضوع نیز رایزنی‌هایی انجام دادیم. بیشتر تمایل دارم که کنسرت بعدی من در تهران در تالار وحدت برگزار شود.

وی معتقد است که در سالن‌هایی مانند مرکز همایش‌های برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، به دلیل این که هزینه‌ها بالا است، مجبور هستیم قیمت بلیت‌ها را بالا ببریم و در این صورت به مردم فشار مالی وارد می‌شود، اما در تالار وحدت اگرچه ظرفیت آن کمتر از سالن‌های دیگر است، اما شرایط فراهم است و می‌شود هزینه‌ها را پایین‌تر آورد و طبعاً قیمت بلیت‌ها را هم پایین‌تر آورد تا قشر بیشتری از مردم بتوانند از کنسرت استفاده کنند.

حسین زمان اضافه می کند که متأسفانه از سیستم صوتی سالن‌های برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه راضی نیستم. اما تالار وحدت به لحاظ فیزیکی برای برگزاری کنسرت مهیاتر است و در تلاش هستم تا پایان سال جاری در تالار وحدت اجرا داشته باشم.

ظاهرا حسین زمان آماده‌سازی سه قطعه جدید است که قرار است به‌زودی در فضای مجازی منتشر شود. ضبط این قطعات از مدت‌ها پیش شروع شده  و فضایی عاشقانه – عرفانی دارند.

زمان می گوید از آن جایی که بنده مستقل عمل می‌کنم و بیشتر کارها را خودم به‌تنهایی تهیه و تولید می‌کنم، ضمن این که آدم ثروتمندی هم نیستم و هزینه کردن برای انتشار موزیک ویدئو واقعاً برایم سخت است. اگر فرصتی پیش بیاید و بتوانم منابع مالی آن را پیدا کنم، حتماً موزیک ویدئوهای بیشتری را منتشر خواهم کرد.

وی با اشاره به این که آلبوم موسیقی توجیه اقتصادی ندارد و تنها هزینه روی دست خواننده می‌گذارد و اگر هم در حال حاضر دوستانی هستند که آلبوم تولید می‌کنند، بیشتر جنبه تبلیغاتی کار مطرح است. بنابراین تا این لحظه تصمیمی برای انتشار آلبوم نگرفته‌ام. کسی دنبال خرید آلبوم نمی‌رود و تمام افراد از سایت‌های دانلود موزیک آلبوم را دانلود می‌کنند.

زمان با اشاره به این که کنسرت‌های خیابانی اش در نیمه جنوبی تهران برگزار خواهد شد معتقد است که در این مناطق مردم عشق و علاقه خاصی به موسیقی دارند اما با قیمت‌های وحشتناک بلیت‌های کنسرت نمی‌توانند فرصت حضور پیدا کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2167

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا