موسیقی ایرانهنرمندان

همکاری حسین علیزاده با نیکی کریمی

با آهنگسازی حسین علیزاده، «آتابای» ساخته نیکی کریمی برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

به گزارش کامینگ سون موزیک، حسین علیزاده، نامزد دریافت ۳ جایزه گرمی و برنده ۴ سیمرغ بلورین موسیقی متن جشنواره‌های فیلم فجر، امسال با آتابایِ «نیکی کریمی»، در جشنواره فجر حضور خواهد داشت.

با به پایان رسیدن فیلم‌برداری جدیدترین فیلم نیکی کریمی، «حسین علیزاده»، آهنگساز ایرانی که تا به حال جوایز زیادی در داخل و خارج از ایران کسب کرده، کار ساخت موسیقی این فیلم را آغاز کرده است.

آتابای پنجمین فیلم بلند سینمایی نیکی کریمی است که نگارش فیلمنامه آن را «هادی حجازی‌فر» بر اساس طرحی از نیکی کریمی به عهده داشته، «سامان لطفیان» مدیر فیلمبرداری آن بوده و این روزها مراحل تدوین آن توسط «حسین جمشیدی گوهری» در حال انجام است.

«هادی حجازی فر»، «جواد عزتی»، «سحر دولتشاهی» و «دانیال نوروش» بازیگران آتابای هستند و اولین نمایش این فیلم در جشنواره فجر امسال خواهد بود.

کریمی چند سالی است که پا به عرصه کارگردانی گذاشته است. او پیش تر به عنوان سوپر استار سینمای ایران شناخته می شد. نیکی کریمی از اوایل دهه 70 با فیلم عروس ساخته بهروز افخمی به سینمای ایران شناسانده شد.

کریمی در سال های گذشته با ساخت فیلم هایی چون شیفت شب، سوت پایان، چند روز بعد، یک شب و …خود را به عنوان کارگردانی پر کار به سینمای ایران معرفی کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2094

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا