آلبومآلبوم ایرانتهرانرویدادکنسرتکنسرت تلفیقیکنسرت تهرانموسیقی

داماهی «در من برو شکار» را اجرا می‌کند

گروه موسیقی «داماهی» از مجموعه‌های نوپای موسیقی تلفیقی ایران روزهای ۳۱ مرداد و اول شهریور سال جاری تازه‌ترین دور کنسرت‌های خود را به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف در ایوان عطار مجموعه سعدآباد تهران برگزار خواهد کرد.

به گزارش کامینگ سون موزیک، این مجموعه که سال ۱۳۹۴ اولین اثر موسیقایی خود را در قالب آلبوم «داماهی» روانه بازار موسیقی کرد، خرداد ماه سال جاری بود که دومین آلبوم موسیقایی خود را با عنوان «در من برو شکار» در دسترس مخاطبان قرار داد. در این اثر دارا دارایی نوازنده گیتارباس و هم خوان، حمزه یگانه نوازنده کیبورد، ترومپت، پیانو و بلبل ترنگ و ابراهیم علوی نوازنده گیتار عود و پرکاشن گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

همنشینی و همنوازی چند موزیسین ایرانی با گرایش‌ها و سلایق متنوع با خاستگاه‌های اقلیمی متفاوت، اجرای قطعات موسیقی در سبک های مختلف با استفاده از موسیقی منطقه جنوب، نوگرایی در ایجاد موسیقی منحصر به فرد و همچنین تنوع در بکارگیری عناصر موسیقایی ملل مختلف در قالب کلی پاپ از جمله ویژگی هایی است که گروه داماهی طی سال های اخیر دنبال آن بوده است.

گروه موسیقی «داماهی» در این کنسرت به احتمال فراوان قطعات «دخترک»، «یار عزیز»، «بمان»، «صندلی»، «محلهٔ خاموشان»، «سوگند»، «لنج بیوه»، «شب‌های روز»، «گوش‌واره»، «تَرنگ»، «مردن مردانه»، «صدا»، «گلبوته» و «سامبای بهار»، «سوپراستار من»، «دیوانه»، «بارون اسیدی»، «نیاز»، «جاده لغزنده ست»، «بارکو»، «بی امان»، «هو چراغی»، «به درد میخوری»، «چیلنگ»، «درد بی دردی»، «در من بروشکار» و «هومبا» را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1927

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا