جشنواره موسیقیجشنواره موسیقی ایرانرویداد

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره ملی موسیقی جوان

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد.

به گزارش کامینگ سون موزیک و به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، در متن پیام سید عباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ به این جشنواره آمده است:

«شناخت و بهره‌گیری از اندیشه و تجربه پیشینیان و نگاه به افق پیش‌رو، قوام بخش فرهنگ و هنر ایران از دیرباز تا به امروز بوده است. فرهنگ و هنر امروز تبلوری از تعامل اندوخته‌های پیشین و ایده‌های نوین است. هنر موسیقی جلوه‌ای از ظرایف و لطایف فرهنگ ساکنان این سرزمین بوده و آواها و نواهای هنرمندان در این مسیر تاریخی با امیدها و باورهای مردم پیوندی وثیق دارد. پشتوانه پرافتخار هنرمندان و استادان در کنار شور و شوق جوانان، آینده‌ای امیدبخش را نوید می‌دهد.

جشنواره ملی موسیقی جوان، محمل تعامل و گفتوگوی استادان گرانمایه و جوانان با انگیزه این سرزمین است. جوانانی که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می‌آموزند تا از این میراث فرهنگی صیانت کنند.

اشتیاق جوانان و دغدغه و دلسوزی استادان برای بالندگی و پایندگی موسیقی این مرز و بوم در این جشنواره سرمایه‌ای ارزشمند برای حفظ و تداوم هنر اصیل و مردمی است.

افزایش هنرمندان در سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان نشانه جایگاه قابل اتکای موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک در میان نوجوانان و جوانان است و امید که مسیر شکوفایی این انگیزه و استعداد با حمایت نهادهای فرهنگی و هنری هموار شود.

جشنواره ملی موسیقی جوان، تجلی امید به آینده موسیقی ایران و لطف و همدلی استادان و هنرمندان با این رویداد شایسته قدردانی است.

همراهی همدلانه استادان و هنرمندان ارجمند موسیقی در شورا و داوری جشنواره و تلاش همکاران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان را صمیمانه ارج می‌نهم و موفقیت روزافزون نوجوانان و جوانان شرکت‌کننده در این جشنواره را از خدای منان آرزومندم.»

سیزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان از ۵ مرداد ماه تا ۵ شهریورماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1821

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا