رویدادکنسرت تهرانکنسرت سنتیکنسرت کلاسیک

ارکستر ایرانی و ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی دختران کنسرت برگزار می‌کند

ارکستر سمفونیک و ارکستر ایرانی «هنرستان موسیقی دختران»  با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی،  دوم مرداد ماه ساعت 18 در تازه ترین اجرای خود  قطعات ایرانی و کلاسیک را در تالار رودکی اجرا می‌کند.

به گزارش کامینگ سون موزیک، در این کنسرت، ارکستر ایرانی هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی هیلا فیض‌پور، قطعاتی چون خاطرات رفته (قطعاتی برای عود و ارکستر) به آهنگسازی و تنظیم بهزاد عبدی، آفتاب نیمه شب با تنظیم حسین بهروزی‌نیا و به سرپرستی گلنوش صالحی  و همچنین خاموشی  به آهنگسازی و تنظیم حسین علیزاده  و در قفس با تنظیمحسین علیزاده را اجرا می‌کند.

این ارکستر به رهبری محمدرضا فیاض همچنین مقدمه بیات اصفهان  به آهنگسازی و تنظیم محمدرضا فیاض، چهار مضرابِ جامه‌دران به آهنگسازی پرویز مشکاتیان و تنظیم محمدرضا فیاض، رنگ بیات اصفهان به آهنگسازی درویش‌خان و تنظیم محمدرضا فیاض را روی صحنه می‌برد.

در بخش بعدی این برنامه گروه گیتار هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی مهرداد پاکباز  قطعاتی چون بیژن و منیژه به آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی و کنسرتو هندل شماره 4 به آهنگسازی و تنظیم هندل را می‌نوازد.

هچنین در این برنامه ، ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی دختران به رهبری  سهراب کاشف قطعات کلاسیک  از بتهوون، هایدن، دورژاک و شوبرت را اجرا می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1788

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا