جشنواره موسیقیجشنواره موسیقی ایران

انتشار فراخوان ششمین جشنواره موسیقی «نوای خرم»

 ستاد برگزاری جشنواره و جایزه موسیقایی همایون خرم (نوای خرم) فراخوان حضور هنرمندان کودک و نوجوان واجد شرایط شرکت در ششمین دوره این رویداد در بخش‌های مختلف را منتشر کرد.

به گزارش کامینگ سون موزیک، در متن فراخوان ششمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) آمده است:

«به نام خالق هستی

خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که برای ششمین سال پیاپی افتخار برگزاری جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) را که با نام هنرمند وارسته و آهنگساز برجسته کشورمان همایون خرّم آراسته است نصیبمان کرد.

ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم ۶) همچون دوره‌های گذشته، هنرجویان و هنرمندان زیر ۱۸ سال را مد نظر دارد و توسط مؤسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش با همراهی خانواده محترم استاد همایون خرّم و مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. هدف اصلی جشنواره، بالا بردن سطح فرهنگی جامعه از طریق ارتقای سطح هنری و موسیقایی کودکان و نوجوانان با تاکید بر پاسداشت و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی با استفاده از نمونه‌ها و الگوهای موجود در جامعه هنر ایران زمین است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مرحله ارسال آثار تصویری به دبیرخانه جشنواره از ۲۲ تیرماه ۱۳۹۸ آغاز و در تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۸ پایان می‌یابد. پس از بازبینی آثار و اعلام اسامی برگزیدگان، مرحله رقابتی در روزهای ۷، ۸، ۱۴ و ۱۵ آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و در نهایت ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم در ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۸ در تالار وحدت تهران به پایان می‌رسد.

نوازندگان کلیه سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام اساتید مرتضی محجوبی، ابوالحسن صبا، روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسداله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت نمایند.

علاقمندان برای آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره و فرستادن آثار خود می‌توانند به تارنمای ویژه این جشنواره به نشانی www.khorramfestival.com مراجعه نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1694

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا