آلبوم

آلبوم بی من از مهیار علیزاده منتشر شد

آلبوم بی من، اولین اثر مستقل مهیار علیزاده، توسط شرکت موسیقی ایران گام منتشر شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «کامینگ سون موزیک»، مهیار علیزاده، آهنگساز شناخته شده موسیقی کشورمان، آلبوم بی من را به عنوان اولین اثر رسمی و مستقل خود راهی بازار کرده که این اثر در فضایی از موسیقی پاپ-راک و در قالب ۷ قطعه به نام های «بی من»، «می خوانمت»، «ماه شو»، «چقدر زمان کم است»، «تنها»، «افسانه شو» و «بریم از اینجا» به اجرا در آورده است.

قطعات آلبوم در استودیو کنگان پارسه با همت پیمان حاتمی و ساسان بخششی و آواها و کُرال در استودیو شهر صدای پارسیان به ضبط رسیده اند.

این آهنگساز موفق، آثار درخوری را تا به حال به انتشار رسانده و تعدادی از موفقترین کارهای علیرضا قربانی در همکاری با او بوده است. در آلبوم بی من علیزاده فضایی شخصی تر را ارائه کرده و موسیقی او بعضی ویژگی‌های موسیقی راک را دارد ولی نمی‌توان آن را کاملا راک دانست. در این آلبوم فضاسازی‌هایی که تخصص علیزاده است را در کنار عناصر راک می‌شنویم. شعرها بیشتر کلاسیک است اما شعری در قطعه «چقدر زمان کم است» دکلمه شده که از مهدی علیزاده بوده است.

شایان ذکر است که آلبوم بی من از مهیار علیزاده، از سوی شرکت موسیقی ایران گام منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1436

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا