دسته‌بندی نشده

برنامه کنسرت‌های تهران تا پایان سال/ بهار «پاپ‌ها» در راه است

به گزارش کامینگ سون موزیک، روزهای پایانی سال و البته در تعطیلات نوروز بازار کنسرت ها به ویژه اجراهای پاپ داغ است که در این گزارش نگاهی به برنامه های پیش رو داریم.
بابک‌ جهانبخش ۲۳ اسفند در برج میلاد کنسرت خود را برگزار می کند و آرش و مسیح ۲۳، ۲۴  اسفند در سالن میلاد نمایشگاه و ۲۵ اسفند در وزارت کشور برگزار می کند.
کنسرت سیروان خسروی ۲۴ و ۲۵ اسفند در سالن همایش ایرانیان برگزار می شود و در همین روز گروه «لیان» محسن شریفیان در تالار وحدت ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می رود. قیمت بلیت این کنسرت از ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.
۲۵ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه امید حاجیلی ساعت ۱۹:۱۵ و ۲۲ با قیمت بلیت ۶۵ تا ۱۶۵ هزار تومان و محسن ابراهیم زاده در برج میلاد ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ با قیمت بلیت ۴۵ تا ۱۶۰ هزارتومان برنامه خود را اجرا می کنند.
محسن یگانه نیز کنسرت خود را در تاریخ ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند سانس های ۱۸:۴۵ و ۲۲:۱۵ در برج میلاد برای هوادارانش اجرا خواهد کرد.
هوروش بند هم ۲۷ اسفندماه به اجرا می‌پردازد و بلیت‌های این کنسرت که سانس های ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه اجرا می‌شود ۶۵ تا ۱۶۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. در همین سالن و با همین قیمت بلیت، ۲۸ اسفند علیرضا طلیسچی سانس های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ به اجرای برنامه می پردازد.
پس از اجراهای اسفند ماه با شروع فصل بهار، محسن ابراهیم زاده در تاریخ ۴ فروردین در برج میلاد با قیمت بلیت ۴۵ تا ۱۶۵ کنسرت خود را برگزار می کند. پس از آن در ایام تعطیلات نوروزی، فریدون آسرایی ۵ فروردین در برج میلاد ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵ روی صحنه می رود.
علیرضا طلیسچی چهارشنبه ۷ فروردین ساعت های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در برج میلاد با بلیت های ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومانی روی صحنه می رود.
دیگر کنسرت تعطیلات نوروزی ۸ فروردین در برج میلاد با اجرای مازیار فلاحی برگزار می شود و بهنام بانی هم جمعه ۹ فروردین در دو سانس ۱۸ و ۲۲ در برج میلاد اجرا خواهد داشت.
محسن ابراهیم زاده ۱۹ فروردین ماه سانس های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در برج میلاد با بلیت های ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومانی اجرا دارد.
همچنین ۳۰ فروردین تالار وحدت، میزبان کنسرت سامان احتشامی به رهبری مهدی وجدانی ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1422

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا