تئاترهنرمندان

«زنبور» به مولوی رسید

کامینگ سون موزیک : نمایش «زنبور» به نویسندگی بهزاد آقاجانی و کارگردانی محمد مطهری پور و بهزاد آقاجانی و با بازی محمد مطهری پور از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن کوچک تئاتر مولوی به روی صحنه می‌رود.

محمد مطهری پور، فارغ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی نمایش، هنرپیشه و کارگردان تئاتر است. او تاکنون در بیش از بیست نمایش از جمله آشپزخانه، زیرزمین، کابوس وقتی کاپوچینو تمام می شود، خرس و خواستگاری حضور داشته و در سریال یاغی و فیلم سینمایی شنای پروانه نیز نقش آفرینی کرده است. مطهری پور نمایش های باغ آرزوها، پینوکیو گروتسکی بر تبارشناسی دروغ و تنهایی، ضحاک روایتی دیگر و گوجه برزیلی را نیز به روی صحنه برده است.

نمایش «زنبور» پیش از این در شهرهای مشهد، نیشابور و شیراز و همچنین در فستیوال کوچه به روی صحنه رفته است و با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

از دیگر عوامل نمایش «زنبور» می‌توان از احسان عبدی پور (مشاور کارگردان)، علی خواجوئی و ساره حبیبی (دستیار کارگردان)، فرشید پارسی کیا (طراح گرافیک)، نیلوفر بیرامی (عکس و  فیلم)  و ناصر ارباب (مشاور رسانه)  نام برد.

در خلاصه نمایش آمده است: 

مرد کفترباز چهل ساله‌ای که در بافت قدیمی یک محله در پائین شهر زندگی می‌کند. سال‌هاست از فوت اهالی خانه‌پدری می‌گذرد و شهرداری قصد دارد خانه قدیمی آن را خراب کند. زنبور یک تنه ایستاده و میخواهد از این اتفاق جلوگیری کند و…

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=73418

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا