رویدادهنرمندان

آندرانیک مددیان در Hollywood walk of fame ستاره‌دار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  نام آندرانیک مددیان(معروف به اندی)، خواننده ایرانی ساکن لس‌آنجلس دیروز به عنوان نخستین ایرانی وارد پیاده‌روی مشاهیر هالیوود (Hollywood walk of fame)شد. اندی که یکی از ایرانیان ارمنی تبار ساکن امریکا است، از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون بر روی صحنه حضور داشته و در بین ایرانیان داخل و خارج از ایران هواداران زیادی دارد.

اندی مددیان در مراسمی کوتاه و نه چندان بزرگ به این افتخار نائل شد. مددیان پیش از برگزاری این رویداد گفته بود به احترام داغدیدگان ایرانی، برنامه خاصی تحت عنوان جشن برگزار نخواهد شد. به همین دلیل بود که مراسم فقط با یک سخنرانی کوتاه از جانب او و دست‌اندرکاران برگزار شد و همچنین از ستاره‌ای که نام آندرانیک مددیان روی آن حک شده بود رونمایی گردید.

اندی در این سخنرانی گفت: این یکی از بزرگترین روزهای زندگی‌ من است و این ستاره نه فقط به من، بلکه به همه ایرانیان و ارمنیان و آمریکایی‌ها تعلق دارد.
او در ادامه گفت: در دوران سختی زندگی می‌کنیم. تصور کنید وقتی دارم سخنرانی‌ام را آماده می‌کنم، در آن سوی جهان، آمریکا و ایران با هم درگیرند و این برای هنرمندی که می‌خواهد مردم را شاد کند خیلی دشوار است.

آندرانیک مددیان در ارتباط با سفر به ایران نیز چنین گفت: امیدوارم روزی بیاید که آمریکا و ایران دو کشور دوست باشند تا بتوانیم دوستان آمریکایی‌مان را به ایران ببریم و نشان بدهیم ایران چه کشور زیبایی است و مردمش چقدر آمریکایی ها را دوست دارند.

او در پایان گفت که ایران دو هفته سختی را گذرانده و از آمریکایی ها خواست که به قربانیان سیل (سیستان و بلوچستان) در ایران کمک کنند.

گفتنی است در این مراسم لاتویا جکسون (خواهر مایکل جکسون) حضور داشت و در مورد فعالیت‌های هنری اندی و رابطه‌اش با خانواده جکسون سخنانی را بیان کرد. به گفته خانم جکسون، پدرش در بسیاری از اجراهای اندی حضور داشته و پس از مهاجرت او از ایران به امریکا کارهایش را دنبال کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5482

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا