کنسرتکنسرت پاپکنسرت تهران

گزارشی از کنسرت سینا سرلک که دیشب در نمایشگاه میلاد اجرا شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: کنسرت سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی شب گذشته طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا شد.
سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی شب گذشته پنجشنبه ۱۴ آذرماه طی دو سانس در ساعت ۱۹ و ۲۲ به همت موسسه «هفت باغ» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به دیدار طرفدارانش رفت.

با وجود اعلام فروخته شدن همه صندلی‌های هر دو سانس ولی در سانس اول صندلی‌های خالی در سالن به چشم می‌خورد.

درحالی که بیست دقیقه از ساعت هفت گذشته و خبری از شروع کنسرت نبود هنوز عوامل فنی سالن، نورهای خود را تست می‌کردند!

ساعت هفت و چهل دقیقه گروه نوازنده‌ها وارد سالن شدند و کنسرت با قطعه «جان منی» آغاز شد. در پایان این قطعه سینا سرلک ضمن خوشامدگویی به تماشاگران گفت: بعد از ۱۰ سال که از صحنه کنسرت تهران دور بودم امشب با افتخار در محضر شما عزیزان هستم.

سرلک با اشاره به وجود مافیا در موسیقی بیان کرد: من حرف‌هایم را رک می‌گویم چون ما لُرها رک هستیم. این مافیا دارد سلیقه مردم را خراب می‌کند. شعر خوب و موسیقی خوب کم شنیده می‌شود و متاسفانه نود درصد موسیقی‌هایی که در این کشور می‌شنویم خوب نیستند.

در ادامه قطعات «چشمهای آبی»، «ماه خجالتی»، «عشق»، «چه کنم» و «زیبای خواب آلود» اجرا شد.

سرلک در بخشی از کنسرت خود با کنایه گفت: من نمی‌دانستم که امشب کنسرت دارم و ساعت چهار تازه فهمیدم!

وی به عنوان پایان بخش قسمت اول قطعه «رویا» را اجرا کرد.

بعد از معرفی نوازنده‌ها، سینا سرلک با قطعه «زیر سقف دودی» به صحنه آمد و با استقبال و همراهی مخاطبان همراه شد و به همین دلیل یکبار دیگر و با همراهی تماشاگران این قطعه را اجرا کرد و در انتهای آن از روزبه بمانی شاعر و علیرضا افکاری تشکر ویژه کرد.

سرلک سپس قطعه «این چه حالیست» را اجرا کرد و در ادامه گفت: با افتخار به همه اقوام، لُر بختیاری هستم و در تمام کنسرت‌هایی که برگزار می‌کنم چه در ایران و خارج آهنگ لری می‌خوانم، اینجا هم آهنگ مسعود بختیاری به نام «بار الها» را تقدیم می‌کنم.

در پایان و به عنوان آخرین آهنگ قطعه «بیگانه» اجرا شد که به دلیل نبودن زمان بقیه قطعات که شاید دو یا سه قطعه مانده بود، اجرا نشد.

گروه نوازندگانی که در این کنسرت سینا سرلک را همراهی می‌کردند عبارتند از هومن آزما: سرپرست و نوازنده کیبورد، حمید بهروزی نیا: تار، محمد امین عطایی: ویالن، شایان فرهادی: کیبورد، مهراد مقصودی: گیتار الکتریک، مهران عیسی نژاد: گیتار، فرید الهی: گیتار باس، سینا عبدالهی: درامز، ماکان یعقوبی: پرکاشن.

در بروشورهای موجود در سالن اسم بهار فلسفی، صبا صفری و علی آقاجانی هم در گروه نوازندگان وجود داشت اما روی صحنه حضور نداشتند.

مهمان‌های حاضر در سانس اول سالن نیز علی فرهنگی ورزشکار و بازیگر سریال مانکن، پدرام کشدار آهنگساز و تنظیم کننده، حمیدرضا صمدی شاعر، سعید رضایی آهنگساز، محمدرضا تهرانی و لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی، یاسر امیری شاعر، محمدرضا مصباح تهیه کننده، آیدین خطایی ورزشکار و بازیگر بودند./صبا

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2931

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا