موسیقیموسیقی ایران

همکاری نیکان ابراهیمی با حمید حامی در یک تک آهنگ

به گزارش کامینگ سون موزیک: ابراهیمی به‌تازگی به‌عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده در دو قطعه با حمید حامی و رضا صادقی همکاری کرده است.

نیکان ابراهیمی آهنگساز و تنظیم‌کننده درباره آخرین فعالیت‌هایش گفت: این روزها نمایش “هر کسی یا شب می‌میرد یا روز، من شبانه‌روز” به کارگردانی سجاد افشاریان با آهنگسازی من در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است.

او ادامه داد: موسیقی این کار یک تم واحد و مینیمال دارد که در طول دو ساعت اجرا فیگور تکرار به خود می‌گیرد. در نمایش تقریباً هشت قطعه در کنار موسیقی انتخابی خود کارگردان اجرا می‌شود. خوشبختانه استقبال خوبی نیز از کار صورت گرفته است.

ابراهیمی افزود: همچنین آهنگسازی فیلم سینمایی “زنبور کارگر” به کارگردانی افشین صادقی و نویسندگی سعید نعمت‌الله را انجام داده‌ام. آشنایی من با آقای نعمت‌الله از سریال “برادر جان” شروع شد و قرار بود موسیقی آن کار را من بسازم، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: “زنبور کارگر” یک درام اجتماعی تلخ است و سازندگان فیلم تلاش می‌کنند آن را برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال آماده نمایش کنند. من تمام تلاش خود را کرده‌ام تا موسیقی در اختیار فیلم باشد و کار اضافه‌گویی نداشته باشد.

این تنظیم‌کننده که سابقه همکاری با خوانندگانی چون رضا صادقی و قاسم افشار را دارد، در پایان گفت: یک کار با حمید حامی در دست تولید دارم که مشخص نیست در آلبوم جدید او منتشر می‌شود یا آن را به‌صورت تک‌آهنگ منتشر می‌کند. یک قطعه هم برای رضا صادقی آهنگسازی و تنظیم کرده‌ام. همچنین مشغول ساخت موسیقی برای چند هنرمند تازه‌کار هستم

منبع: هنر انلاین

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2300

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا