رویداد

جزییاتی از فعالیت‌های جدید فریدون شهبازیان

مدیر یک موسسه نشر و پخش آثار موسیقایی از انتشار تازه‌ترین آلبوم فریدون شهبازیان آهنگساز پیشکسوت کشورمان در قالب یک آلبوم موسیقی فیلم خبر داد.

به گزارش کامینگ سون موزیک، نیما جوان تهیه‌کننده موسیقی و مدیر موسسه نشر و پخش جوان توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به زودی تازه‌ترین آلبوم استاد فریدون شهبازیان در قالب موسیقی فیلم‌های آثار وحید موساییان فیلمسازی شناخته شده کشورمان در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این آلبوم با توجه به تلاشی که هم در حین ساخت آن برای فیلم‌های سینمایی و هم برای تدوین آن صورت گرفته از جمله آثاری است که می‌تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

چرا که استاد شهبازیان به شخصه از جمله هنرمندانی است که همواره در عرصه آهنگسازی فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله هنرمندان شاخص این عرصه محسوب شده و تاکنون آثار ماندگاری را خلق کردند که برای همه مخاطبان موسیقی خوب دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است.

این تهیه‌کننده بیان کرد: فیلم های«خاموشی دریا»، «آرزوهای زمین»، «تنهایی باد»، «خانه روشن»، «گوشواره»، «سرزمین گمشده»، «گلچهره»، «فرزند چهارم» و «وقتی برگشتم» از جمله آثاری است که تاکنون از وحید موساییان در حوزه سینما تولید شده که در اغلب این آثار استاد فریدون شهبازیان به عنوان آهنگساز حضور داشته‌اند.

به هر ترتیب انتشار این آلبوم که بعد از مدت‌ها در چارچوب مجموعه آثار استاد شهبازیان به مخاطبان عرضه می‌شود برای من اتفاق ویژه‌ای است و خوشحالم که این هنرمند موسسه ما را برای نشر کار جدیدشان انتخاب کردند.

فریدون شهبازیان که چندی پیش از سمت مدیریت هنری و رهبری دائم ارکستر ملی ایران کناره گیری کرد ضمن ساخت موسیقی متن بیش از ۴۰ فیلم سینملیی از کارگردانان شاخص سینمای کشورمان تاکنون آلبوم‌های متعددی را در عرصه موسیقی به مخاطبان ارائه کرده است که از آن جمله می‌توان به «جام تهی» با صدای محمدرضا شجریان، «شبانگاهان» با صدای عبدالحسین مختاباد، «چرخ گردون» با صدای علی اصغر شاه زیدی، «سروش آسمانی» با صدای علی اصغر شاه‌زیدی، «رباعیات خیام» با صدای مرحوم احمد شاملو، «کاشفان فروتن شوکران» با صدای مرحوم احمد شاملو، «بشنو ازنی» با صدای شهرام ناظری و «گریز» با صدای نادر گلچین اشاره کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2015

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا