تهرانرویدادسالن‌های اجراکنسرتکنسرت تهرانکنسرت سنتیموسیقی ایران

کنسرت گروه «بانگ نو» برگزار می‌شود

کنسرت گروه «بانگ نو» به سرپرستی نسترن هاشمی اواخر مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش کامینگ سون موزیک،نسترن هاشمی (سرپرست گروه بانگ نو و آهنگساز) گفت: گروه «بانگ نو»  24 و 25 مرداد ماه سال جاری ساعت 21 در سینما پرستو شهرستان دماوند به صحنه می‌رود.

هاشمی در ادامه بیان کرد: بخشی از قطعات این کنسرت در دستگاه همایون است. بخشی از قطعات این کنسرت از آلبوم «شعر زن» انتخاب شده که عنوان بعضی از قطعات شعر زن و غبار است.

این نوازنده افزود: همچنین سه تصنیف جدید در این کنسرت برای مخاطبان اجرا می‌شود که شامل تصنیف خیال، من گر چنین و رویا است. تنظیم و آهنگسازی تمامی قطعات به عهده خودم بوده است.

این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: اشعار از حسین منزوی و هوشنگ ابتهاج است. همچنین ساختار قطعات براساس ردیف موسیقی ایرانی است ولی به صورت چند صدایی تنظیم شده است. در این اجرا ساز و آواز کم است و بیشتر قطعات ضربی و تصنیف اجرا می‌شود.

نسترن هاشمی تاکید کرد: در این کنسرت علیرضا گلبانگ به عنوان خواننده به اجرای برنامه می‌پردازد. همچنین سام خواجه‌وند، فریما موفقی، آذین یوسفیان، وحید رستگاری، آناهیتا رمضانی، میلاد قریشی و سمر عراقی به عنوان نوازنده حضور دارند.

این نوازنده سنتور افزود: در این کنسرت از سازهای سنتور، دف، کمانچه، کمانچه آلتو، عود، تار، تنبک، بندیر و بم‌تار استفاده می‌شود.

گروه «بانگ نو» به سرپرستی نسترن هاشمی 23 و 27 خرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران به صحنه رفتند که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد. همچنین اساتیدی چون حسین علیزاده، علی اکبر شکارچی، مریم سعادت در این کنسرت حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1912

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا