آلبومآلبوم ایرانرویدادموسیقیموسیقی ایران

انتشار اثر جدیدی از «داوود آزاد»

یکی از آثار داوود آزاد به نام «قدحی در دست» که متعلق به آخرین آلبوم او است، در قالب موزیک ویدیو منتشر خواهد شد.

به گزارش کامینگ سون موزیک، آلبوم «تو مست‌تری یا من؟» نام اثری با آهنگسازی جاهد محمدی و آواز داوود آزاد است که مرداد ماه سال گذشته منتشر شد.

در این آلبوم بداهه‌خوانی‌هایی کوتاه و تکنوازی سازهایی چون تنبور و عود در قالب ۱۰ قطعه تصنیف و فضاهای بداهه با عناوین «قدحی در دست»، «قمار دیگر»، «بی پرده نهان مانده»، «خرقه و شراب»، «قدح اندر طرب»، «مست قلندر»، «بداهه نوازی عود»، «یک زمان هشیار نتوانم نشست»، «بداهه نوازی تنبور» و «هو المعشوق» به اجرا درآمده که داود آزاد آهنگسازی تصنیف «یک زمان هشیار نتوانم نشست» را هم بر عهده داشته است.

امسال از اواسط تیر تصویربرداری اولین موزیک ویدیو این آلبوم برای آهنگ «قدحی در دست» به کارگردانی مجتبی چراغی آغاز شد که به زودی منتشر خواهد شد.

همچنین دیگر موزیک ویدیوهای این آلبوم با توجه به برنامه‌ریزی در آینده ساخته خواهند شد. تصویربرداری این موزیک ویدیو سمت جاده قم انجام شده و به مدت دو روز به طول انجامیده است.

داوود آزاد خواننده، نوازنده و آهنگ‌ساز ایرانی است. او تا به حال بیش از ۳۰۰ کنسرت در ایران و دیگر کشورهای خارجی برگزار کرده و در مسابقات مختلف موسیقی مانند دومین جشنواره منطقه ای موسیقی مقامی فجر آذربایجان به عنوان داور حضور داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1900

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا